کد خبر: ۸۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
همزمان با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان کرمانشاه مرکز تصویربرداری بیمارستان تأمین اجتماعی حضرت معصومه(س) کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرکز تصویربرداری بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه مجهز به تجهیزات رادیولوژی دیجیتال است و راه‌اندازی این مرکز گام مهمی برای توسعه خدمت‌رسانی به مراجعه کنندگان محسوب می‌شود.
دکتر مصطفی سالاری در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه با 2 بیمارستان و 7 مرکز درمانی درحال خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است. البته با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی استان نیز طرف قرارداد هستیم و بیمه شدگان تأمین اجتماعی از خدمات درمانی مراکز ملکی و طرف قرارداد با سازمان استفاده می‌کنند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ارتقاء خدمات مراکز ملکی تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه را مورد تأکید قرارداد و گفت: آنجا که توسعه مراکز درمانی مورد نیاز و امکان‌پذیر باشد، این کار صورت خواهد گرفت و در مراکزی که ارتقاء تجهیزات و جذب کارد درمانی مورد نیاز است نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.
دکتر سالاری از شرایط خدمت رسانی دو بیمارستان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه اظهار رضایت کرد و افزود: این دو بیمارستان از نظر شاخص‌های مختلف در شرایط خوبی قراردارند و خدمت رسانی به مراجعه کنندگان به خوبی در حال انجام است.
وی ادامه داد: امیدواریم با بهبود تجهیزات و جذب کادر درمانی مورد نیاز امکان ارتقاء خدمات به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه فراهم شود. به همین منظور برنامه‌هایی برای توسعه بخش اورژانس بیمارستان شهدا وجود دارد که همکاری و مساعدت لازم برای اجرای برنامه‌ها صورت خواهد گرفت.
دکتر میثم حجتی‌پور، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: مرکز تصویر برداری بیمارستان حضرت معصومه(س) با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان احداث شده است و نقش مهمی در ارتقاء خدمات این بیمارستان ایفا خواهد کرد.
وی افزود: همزمان با سفر وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل محترم سازمان به استان کرمانشاه خدمت‌رسانی دو درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان‌های پاوه و جوانرود نیز آغاز شده است.
دکتر حجتی پور ادامه داد: عملیات احداث اورژانس جدید بیمارستان شهدا کرمانشاه نیز آغاز می‌شود و ساختمان جدید در 1600 متر مربع زیربنا احداث می‌شود.
دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پس از افتتاح مرکز تصویر برداری از بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت معصومه(س) بازدید کرد و به عیادت از بیماران بستری پرداخت.

نام:
ایمیل:
* نظر: