کد خبر: ۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
فرماندار قزوین گفت: با توجه به اینکه کشاورزان استان قزوین در بسیاری از مواد دچار خسارت‌های ناشی از آفت و سرمازدگی شده‌اند ضرورت دارد تا مهلت بازپرداخت تسهیلات آنها تمدید شود.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛صبح امروز جلسه کارگروه تعیین خسارت کشاورزان و تصمیم‌گیری درباره تمدید مهلت بازپرداخت اقساط تسهیلات پرداختی به آنها با حضور فرماندار قزوین و مدیران بانک‌های کشاورزی و سایر بانک‌های عامل در تسهیلات کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه سیدعلی موسوی موینی درباره موقعیت جغرافیای قزوین و تأثیر آن بر میزان خسارت‌های محصولات کشاورزی اظهار داشت: استان قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی در مکانی واقع شده است که خسارت‌های محصولات کشاورزی در آن زیاد است و این موضوع باید مد نظر مدیران بانک‌ها قرار گیرد.

وی افزود: بر اساس قانون متمم بودجه سال 93 که برای حمایت از کشاورزان در زمینه خسارت به محصولات آنها وضع شده است، بانک‌ها موظف هستند مدت بازپرداخت تسهیلات آنها را تمدید و در این زمینه مساعدت لازم را با کشاورزان داشته باشند.


موسوی با اشاره به وظیفه فرمانداران در این زمینه عنوان کرد: فرمانداران با اعزام کارشناسان خبره به مناطق و روستاها باید میزان خسارت وارده به کشاورزان را برآورد کرده و در این زمینه از بخشداران، دهیاران، شوراهای روستاها و مردم کمک بگیرند.


انتهای پیام/ 
نام:
ایمیل:
* نظر: