کد خبر: ۸۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
فروشگاه های شهروند به مناسب هفته تهران با تخفیف های ویژه تا سقف 50 درصد میزبان شهروندان پایتخت است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، چند سالی است که 14 مهر ماه با نام روز تهران گره خورده است و به همین خاطر هرساله شهرداری تهران با توجه به ظرفیت های بالای شهر تهران نه تنها به عنوان پایتخت بلکه به عنوان شهری که مردم ایران را از سراسر کشور در خود جای داده و مجموعه ای از فرهنگ و رسوم ایرانی را در پایتخت گرد هم آورده است در صدد است با نگاهی ویژه به معرفی و شناخت جایگاه تهران بپردازد.
امسال نیز مدیریت شهری برنامه های ویژه ای را برای گرامیداشت روز تهران در نظر گرفته است، از برگزاری تورهای تهران گردی و بازدید از موزه ها گرفته تا برگزاری مراسم‌های نکوداشت روز تهران و نمایشگاه عکاسی، در این میان فروشگاه های شهروند هم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شهرداری تهران جشنواره تخفیفی ویژه ای را برای شهروندان در نظر گرفته است.
به مناسبت روز تهران فروشگاه‌های شهروند با تخفیف های فوق العاده تا سقف 50 درصد پذیرای شهروندان است، این تخفیف ها که شامل گروه های کالایی مختلف اعم از اقلام اساسی همچون خواروبار، پوشاک، محصولات پروتئینی و ... می‌شود.
از طرفی فروشگاه های شهروند جشنواره ویژه ای را برای ملزومات مورد نیاز کودکان به مناسبت هفته ملی کودک در نظر گرفته است که هم اکنون در تمام شعب فروشگاه های شهروند در حال برگزاری است.

نام:
ایمیل:
* نظر: