کد خبر: ۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
اگر به دنبال هک کردن سایتی هستید و در این زمینه تخصص ندارید، وب سایتی که به همین منظور راه اندازی شده راهنمای ورود شما به دنیای هکرهای اینترنتی خواهد بود.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از زددی نت؛این وب سایت در عرض یک دقیقه به شما امکان خواهد داد تا هکر مورد نظرتان را بیابید و از این طریق به حساب کاربری فرد دلخواهتان نفوذ کنید یا سایت یک شرکت رقیب را از کار بیندازید.
 
سایت یاد شده که برای استفاده صاحبان مشاغل در اوایل نوامبر سال گذشته راه اندازی شده بود هم اکنون برای عموم کاربران در دسترس قرار گرفته است. با این کار هر فردی می‌تواند از مهارت‌های هکرهای مختلف بهره‌مند شود.
 
البته بررسی فهرست هکرهای فعال در این سایت نشان می دهد این افراد اشخاصی حرفه ای نیستند که توان انجام اقدمات تخریبی وسیع و گسترده را داشته باشند. آنها برای انجام کارهای کوچک و وارد آوردن آسیب های شخصی مناسب هستند.
 
در مجموع 500 درخواست هک در این سایت قابل مشاهده است که از هک کردن بازی های آندروید تا هک کردن حساب های کاربری در فیس بوک، جیمیل، واتس آپ و دیگر شبکه های اجتماعی و همین طور پاک کردن سوابق افراد در حین جستجوی اینترنتی را شامل می‌شود. هزینه های درخواستی برای این امور نیز معمولا از 300 تا 500 دلار در نوسان است و البته برای کارهایی همچون پاک کردن کامل سوابق افراد از موتورهای جستجو تا 4000 دلار نیز افزایش می یابد.
 
مدیران سایت یاد شده بابت هر فعالیت هکری مبلغی را به عنوان حق الزحمه دریافت می کنند و هزینه نهایی وقتی به طور کامل به هکر پرداخت می شود که وی وظیفه خود را انجام دهد و سفارش دهنده این موضوع را تایید کند. اگر بین دو طرف اختلاف نظری رخ دهد یک متخصص حل اختلاف به آن رسیدگی می کند.
 
در برخی موارد افراد به منظور انتقام گیری خواستار از کار افتادن سایتی خاص شده اند یا کاربرانی که به نظر دانش آموز هستند به دنبال تغییر نمرات خود بوده اند. نکته جالب اینکه طراحان این سایت خواستار رعایت قوانین و عدم انجام فعالیت های غیرقانونی توسط کاربران خود شده اند، امری که فلسفه وجودی سایت یاد شده را زیر سوال می برد!
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تجارت آنلاین ، سایت ، هکر
نام:
ایمیل:
* نظر: