کد خبر: ۸۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
هفته نهم لیگ برتر امروز با سه بازی به پایان خواهد رسید؛
هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با سه بازی به پایان خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 5 دیدار از دیروز آغاز شد و عجیب ترین نکته این بازی ها عبور دو گل از خط دروازه ها بود. البته تساوی پرسپولیس و چیپ علیپور نیز به اندازه چند برابر تساوی شهر خودرو مدعی سروصدا کرد.

این رقابت ها امروز با برگزاری سه دیدار به پایان خواهد رسید و بر اساس برنامه اعلام شده این بازی ها به شرح زیر برگزار می شود:

گل گهر سیرجان-پیکان تهران

آقا معلم به دنبال نخستین سه امتیاز لیگ مقابل پیکان فرکی

در نیم فصل دوم سال گذشته بود که مجید جلالی با تیم سابقش یعنی پیکان روبرو شد، البته با تیم نساجی مازندران و امروز حالا باید با گل گهر سیرجان به مصاف تیم سابق و رفیق قدیمی خودش برود. گل گهر سیرجان تیم پانزدهم لیگ به دنبال کسب نخستین سه امتیاز خودش است، آنها می خواهند از شرایط میزبانی استفاده کنند و البته جلالی هم دوست دارد نشان دهد که با سیرجانی ها به پیشرفت دست یافته است. البته پیکان هم که هفته پیش ذوب آهن را به سختی شکست داد می خواهد به روند صعودی خود ادامه دهد و برای این مهم برد مقابل سیرجانی ها از هیچ  تلاشی فرو گذار نمی کند. به هر حال می توانیم شاهد یک بازی جذاب باشیم.این دیدار ساعت 15:15 با قضاوت این نفرات برگزار می شود:

داور: پیام حیدری  کمک ها: رحیم شاهین – ایوب غلامزاده

کمک داوران اضافی: محمدرضا تارخ – ایمان کهیش

داور چهارم: حامد صفایی     ناظر: حسین خانبان

ذوب آهن اصفهان-شاهین شهرداری بوشهر

فرصت طلایی منصوریان برای پرواز با بال‌های شاهین

شاهین این روزها حال روز خوبی ندارد. البته ذوب آهن نیز وضعیت خیلی خوبی ندارد اما به لحاظ مهره ای و به دلیل میزبانی، شاگردان منصوریان به دنبال کسب نخستین برد خود در لیگ هستند. این بازی که جدال تیم های چهاردهم و شانزدهم جدول است در ورزشگاه فولادشهر برگزار می شود. منصوریان به خوبی می داند این شانس طلایی برای استارت تیمش در کسب سه امتیازهای لیگ نوزدهم است و نمی خواهد آن را از دست بدهد. ذوب آهن می خواهد برای پریدن از بال های شاهین استفاده کند. این بازی از ساعت 18 آغاز می شود.

داور: سیدعلی اصغر مومنی   کمک ها: عسگر محمدی – محمد راهی

کمک داوران اضافی: میثم حیدری – امیرسامان سلطانی

داور چهارم: قهرمان نجفی    ناظر: مسعود مرادی

تراکتور تبریز-استقلال تهران

جدال تفکرات استراماچونی و دنیزلی

 بی تردید  حساس‌ترین جدال هفته تقابل تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران خواهد بود. رقابتی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

این بیست‌وسومین تقابل تراکتور و استقلال در تاریخ لیگ برتر است. پیش از این ۹ پیروزی برای پرشورها، هفت تساوی و ۶ برد برای تیم پایتخت‌نشین به ثمر نشسته است. همان‌طور که مشخص است کفه ترازو به سمت تیم تراکتور سنگینی می‌کند اما جالب است بدانید در مجموع آبی‌ها، باخت‌های کمتری را در تبریز نسبت به تهران تجربه کرده‌اند. آنها در بازی‌هایی که به عنوان میهمان به میدان رفته‌اند، ۲ برد، ۶ مساوی و سه شکست داشته‌اند در حالی که در تهران چهار برد، یک تساوی و ۶ باخت نصیب‌شان شده است.با این وجود آبی‌ها مدت‌های مدیدی است که در لیگ برتر و در تبریز نتوانسته‌اند تراکتور را شکست دهند. آخرین پیروزی آنها به لیگ یازدهم برمی‌گردد که در یک بازی جنجالی با ۲ گل مجتبی جباری از روی نقطه پنالتی از سد حریف خود گذشتند. در آن مسابقه محسن ترکی قاضی مسابقه بود و به اشتباه در اواخر نیمه نخست توپی را که به سینه احسان حاج صفی برخورد کرده بود، پنالتی گرفت و او را از زمین اخراج کرد. در نیمه دوم نیز استقلال با یک پنالتی دیگر به تیم ۱۰ نفره تراکتور گل زد و بازی را ۲ بر صفر برد. در آن مسابقه هدایت تیم تبریزی به عهده امیر قلعه نویی بود و پرویز مظلومی سکان هدایت آبی‌پوشان را به عهده داشت.بعد از آن مسابقه هفت بار این ۲ تیم در لیگ برتر و در تبریز به مصاف هم رفتند که حاصل آن سه باخت و چهار تساوی برای استقلال بود. آنها دیگر برد خود در تبریز را در اولین دوره لیگ برتر به دست‌ آوردند و موفق شدند با یک گل از سد حریف خود بگذرند. حال باید دید بعد از هفت سال و ۹ ماه و سه روز یا به عبارت دقیق‌تر، پس از ۲۸۳۳ روز شاهد برد دیگری برای استقلال در تبریز خواهیم بود یا این طلسم به هشت بازی افزایش پیدا خواهد کرد.

داور: بیژن حیدری   کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – آرمان اسعدی

کمک داوران اضافی: اشکان خورشیدی – محمدرضا اکبریان

داور چهارم: سعید قاسمی    ناظر: اسماعیل صفیری

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار