کد خبر: ۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:
تابش خبر داد: سهمیه نوسازی مسکن روستایی امسال 20 هزار واحد است که با ارائه تسهیلات 15 میلیون تومان متقاضیان خود را مقاوم‌سازی نمایند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛تابش رئیس بنیاد مسکن با بیان اینکه طرح مسکن روستایی در دولت به طور مفصل بررسی شد گفت:‌ افزایش تسهیلات و نوسازی مسکن روستایی در تمامی دستگاه‌‌های کشور مورد توجه قرار گرفت و معاونت نظارت راهبردی، بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی دفاع کردند.
 
وی در ادامه افزود: برای سال جاری نوسازی 20 هزار واحد مسکن روستایی در برنامه بنیاد مسکن قرار گرفته است.
 
تابش در ادامه تصریح کرد: سقف تسهیلات مسکن روستایی طی دو سال گذشته 12 میلیون و 500 هزار تومان بود که به دلیل کمبود اعتبارات هیچ افزایشی نیافت خوشبختانه امسال با پیگیری‌‌های صورت گرفته سقف تسهیلات به 15 میلیون تومان با سود 5 درصد افزایش یافت.
 
تابش در ادامه اظهار داشت: متقاضیان مسکن روستایی می‌توانند با ارائه سفته‌های زنجیره‌ای تا چند روز آینده این تسهیلات را از بانک‌های عامل دریافت نمایند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بانک مرکزی در حال بررسی اعتبارات خود است و تا چند روز آینده سهمیه بانک‌های عامل را مشخص می‌نماید.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: بازپرداخت این تسهیلات 15 ساله است و متقاضیان در دو سال اول دوره ساخت هیچ اقساطی پرداخت نمی‌کنند و پس از گذشت دو سال پرداخت اقساط آغاز می‌شود.
 


انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، روستایی ، نوسازی
نام:
ایمیل:
* نظر: