کد خبر: ۹۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
در بازدید معاونین شهردار و اعضای شورای شهر تهران مطرح شد:
عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری و صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمران شهرداری تهران، محمد جواد حق شناس و محمد علیخانی دو عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه جمعی از مدیران سازمان سرمایه گذاری و شرکت‌های وابسته شهرداری از مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید کردند.

علیرضا ملاحتی - به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری و صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمران شهرداری تهران، محمد جواد حق شناس و محمد علیخانی دو عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه جمعی از مدیران سازمان سرمایه گذاری و شرکت‌های وابسته شهرداری از مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید کردند.

 

برگزاری ۸۲ نمایشگاه در شهرآفتاب

در ابتدای این جلسه محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در خصوص وضعیت کنونی و مقدار فضای ساخته شده و افق طرح شهرآفتاب توضیحات لازم را ارئه کرد. همچنین به برگزاری 82 نمایشگاه از ابتدای راه اندازی شهرآفتاب اشاره و بر اولویت ساخت سالنهای نمایشگاهی برای ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد.

در ادامه این جلسه ، عبدالحمید امامی با بیان اینکه باید از امکانات و ظرفیتهای مجموعه عظیم نمایشگاه شهرآفتاب به خوبی استفاده کنیم. اظهار داشت: شرایط توسعه تهران به گونه ای است که به خودی خود نمایشگاه ها به شهرآفتاب انتقال پیدا خواهد کرد و وزیر کشور نیز از این مساله حمایت می کند.

معاون شهرداری تهران با بیان اینکه در نمایشگاه شهرآفتاب امکانات لازم برای برگزاری نمایشکاه ها به خوبی فراهم است، بیان کرد: باید کاری کنیم تا دستگاه ها و نهادهای متولی در امر برگزاری نمایشگاه ها در نمایشگاه شهرآفتاب مشارکت داشته باشند.

امامی با اشاره با بیان این مطلب که اختلافی با نمایشگاه بین المللی تهران وجود ندارد گفت: هم نمایشگاه تهران و هم نهادهای مربوط در زمینه انتقال نمایشگاه ها آمادگی خود را اعلام کرده اند. که انشالله در جلسات آینده تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته خواهد شد.

محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در ادامه این جلسه با بیان اینکه استراتژیهای 3 گانه که توسط مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب تعریف شده، بسیار خوب است، گفت: یکی از مشکلات سطح شهر تهران مساله ترافیک است و متاسفانه نمایشگاه ها در مرکز شهر تهران و بعضا در مصلی برگزار می شود که مشکلات بزرگی را ایجاد کرده است.

در پایان جلسه حاضرین در خصوص وضعیت شهرآفتاب و همکاریهای لازم در خصوص تحقق استراتژیهای سه گانه و همچنین ساخت و توسعه شهرآفتاب به تبادل نظر پرداختند و از مجموعه فضاهای نمایشگاه شهرآفتاب و ساختمان در حال ساخت مرکز تجارت جهانی بازدید به عمل آوردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: