کد خبر: ۹۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: از تمامی همکاران بازنشسته به ویژه کانون همکاران بازنشسته انتظار داریم که نظرات مشورتی خود را برای بهبود و ارتقای عملکرد سازمان ارائه دهند چرا که معتقدیم کانون همکاران بازنشسته می‌تواند نقش اتاق فکر سازمان را داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عادل دهدشتی در جلسه‌ای با اعضای کانون کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های مهم معاونت فرهنگی تعامل با تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مرتبط با سازمان است.
وی تعامل سازنده با تشکل‌های شرکای اجتماعی را منجر به بهبود و ارتقای مستمر کارآیی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت به جامعه هدف دانست و افزود: در کانون همکاران بازنشسته سازمان نیز ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری و تعامل سازنده وجود دارد.
دهدشتی تجربیات کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی را ذخیره‌ای ارزشمند برای این سازمان دانست و اظهار داشت: تعلق خاطر، دقت نظر و اشراف کارکنان بازنشسته نسبت به سازمان اهمیت بسیار بالایی دارد و کانون کارکنان بازنشسته می‌تواند به مدیران سازمان در اتخاذ بهترین تصمیمات برای ارتقای خدمات این سازمان کمک کند.
وی ترویج گفتمان سازی مفاهیم بیمه و تأمین اجتماعی در سطح جامعه ، گسترش ارتباط نظام‌مند و تعامل با شرکای اجتماعی و نهادهای حاکمیتی و مدنی و همچنین ارتقای سطح رضایتمندی و نهادینه سازی فرهنگ تکریم ذینفعان را از راهبردهای اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: با روش‌های مختلف برای اصلاح نگرش جامعه نسبت به موضوع بیمه و تأمین اجتماعی تلاش می‌کنیم و هدف نهایی این فعالیت‌ها تقویت سرمایه اجتماعی سازمان در سطح جامعه است.
دهدشتی بر پیگیری خواسته‌های کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تا حدامکان خواسته‌های همکاران بازنشسته را پیگیری می‌کنیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی المپیادهای ورزشی و سفرهای زیارتی ویژه بازنشستگان را از فعالیت‌های موفق این سازمان ارزیابی کرد و افزود: کارکنان بازنشسته سازمان نیز از این اقدامات به خوبی استقبال می‌کنند و امیدواریم مسابقات ورزشی و سفرهای زیارتی منجر به رضایتمندی بیشتر در بین همکاران بازنشسته شود.
محمد محمدزاده، رئیس کانون کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: وحدت و همدلی بین کانون‌های کارکنان تأمین اجتماعی سراسر کشور وجود دارد و همه همکاران بازنشسته نسبت به سازمان تأمین اجتماعی تعلق خاطر دارند.
وی برلزوم تقویت ارتباط کانون کارکنان بازنشسته با سازمان تأمین اجتاعی تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسات مستمر با معاونت فرهنگی و اجتماعی و در صورت امکان مدیرعامل سازمان می‌تواند زمینه ساز انتقال دغدغه‌ها و خواسته‌های همکاران بازنشسته باشد.
محمدزاده فعالیت ورزشی کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی را در ارتقای روحیه و نشاط آنان بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: با حمایت سازمان المپیادهای ورزشی همکاران برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم که هر سال تعداد بیشتری از همکاران در رقابت‌های ورزشی شرکت کنند.
بی‌نظیر جلالی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان این مطلب که برقراری ارتباط نزدیک و موثر با کانون‌های بازنشستگان برای سازمان تأمین اجتماعی اهمیت بالایی دارد و برهمین اساس از کانون‌های بازنشستگان که شرکای اجتماعی سازمان هستند بازدید می‌کنیم خاطر نشان کرد:خوشبختانه ارتباط بسیار خوبی با کانون کارکنان بازنشسته سازمان داریم و از نظرات و راهنمایی‌های این عزیزان نهایت استفاده را می‌کنیم.
علی شاه‌حسینی، معاون اداره کل فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان نیز گفت: کانون همکاران بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی در امور مختلف می‌تواند طرف مشورت ما باشد و سعی می‌کنیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و توجه بیشتر به مطالبات و انتظارات همکاران بازنشسته سطح رضایتمندی آنها را از خدمات سازمان ارتقا بخشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: