کد خبر: ۹۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (۱۳ الی ۱۵ دی‌ماه) به مدت سه روز تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در پی شهادت سردار رشید اسلام؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط سران آمریکای جنایتکار، پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (13 الی 15 دی‌ماه) به مدت سه روز تعطیل اعلام شد.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام، فرمانده شجاع جبهه مقاومت و مالک اشتر ولایت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به دست ارتش متجاوز و جنایت‌پیشه آمریکا، این اقدام بزدلانه را ناشی از استیصال رژیم آمریکا در برابر محور مقاومت دانست.

وی افزود: این اقدام خبیثانه قلوب همه ملت ایران و انسان‌های آزادی‌خواه منطقه را جریحه‌دار کرد اما عزم ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های آزاده برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دفاع از ارزش‌های اسلامی را، صد چندان کرده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: قطعاً این اقدام بزدلانه آمریکا از سوی ملت رشید ایران اسلامی بی‌پاسخ نمی‌ماند پاسخی سخت و فراموش‌ناشدنی‌ در انتظار آمریکا و تمام دست‌اندرکاران منطقه‌ای آنان خواهد بود.

مرادی اعلام کرد: در پی شهادت سپهید سلیمانی و سه روز عزای عمومی، پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (13 الی 15) دی‌ماه به مدت سه روز تعطیل است.

انتهای پیام/481/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار