کد خبر: ۹۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
ذوالفقاری مسئول دارالقرآن سازمان بسیج گفت: این مرکز با توجه به سیاست گذاری های کلان که در حوزه‌های فعالیتی آموزشی پژوهشی تبلیغی ساختاری و گفتمان‌سازی دارد مشارکت و حمایت از مجموعه های مردم نهاد قرآنی است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، ذوالفقاری مسئول دارالقرآن سازمان بسیج نیز به عنوان دیگر سخنران در نشست خبری چهاردهمین جشنواره ملی تلاوت های مجلسی و چهارمین جشنواره فجر تلاوت گفت: مرکز دارالقرآن سازمان بسیج با توجه به سیاست گذاری های کلان که در حوزه‌های فعالیتی آموزشی پژوهشی تبلیغی ساختاری و گفتمان‌سازی خودش دارد مشارکت و حمایت از مجموعه های مردم نهاد قرآنی است تا گفتمان سازی و بینات قرآن اتفاق بیفتد که در این جشنواره که در دوره چهاردهم آن هستیم انشاالله آن اتفاق مبارک رقم بخورد.
وی تاکید کرد: این گفتمان سازی و بیانات قرآنی همین اقدامی است که حاج قاسم سلیمانی انجام داد و ایشان را می توان تجلی آیات قرآن کریم دانست چرا که مقاومت ایستادگی حمایت از محرومین و مستضعفین و مردمی بودن ایشان نشان از قرآنی بودن این شهید بزرگوار دارد.
وی خاطرنشان کرد ما به دنبال این هستیم که با حمایت از مجموعه های مردم نهاد و دانش‌بنیان از جمله همین جشنواره که بتوانیم گفتمان‌سازی قرآنی را به گونه‌ای و سبکی را رقم بزنیم تا سبک زندگی مردم قرآنی شود.
ذوالفقاری در پایان افزود: دارالقرآن بسیج با ۵۰۰ مرکز قرآنی در سطح کشور و دو هزار مجموعه فعال قرآنی موسسه قرآنی بسیج و همچنین ۵۰ هزار پایگاه قرآنی بسیج در راستای هم افزایی و تبلیغ و ترویج چنین برنامه هایی پایه کار است و حمایت خود را روز به روز بیشتر خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: