کد خبر: ۹۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به شایعه استعفای رئیس جمهور در حساب توییتر خود نوشت: استعفا شایعه‌ای تکراری و فاقد خلاقیت شده است.

تکذیب شایعه استعفای رئیس جمهور در آستانه 22 بهمن

برخی شایعه استعفای قریب الوقوع روحانی را دوباره در فضای مجازی منتشر کرده اند. 

از روز گذشته شایعه ای مبنی بر استعفای حسن روحانی، رئیس جمهور کشور توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده است.

این شایعه درحالی در آستانه ۲۲ بهمن منتشر شده است که جلسه هیات دولت شب گذشته به ریاست حسن روحانی تشکیل شده است. گفتنی است رئیس‌جمهور، سخنران مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پایتخت است.

در همین رابطه معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در واکنش به شایعه استعفای رئیس جمهور در حساب توییتر خود نوشت: استعفا شایعه‌ای تکراری و فاقد خلاقیت شده است.

به گزارش خبرآنلاین، متن توییت علیرضا معزی به شرح زیر است:

«استعفا شایعه‌ای تکراری و فاقد خلاقیت شده. از شایعه‌سازانی که چندین صفحه دیالوگ‌ تخیلی و مهیج می‌نوشتند و حتی میزانسن هم می‌چیدند واقعا بعید بود به این سطح تنزل کنند. برای پوشاندن دعوای دولیستی‌ها و مشاجره بی‌لیست‌ها، به شایعات خلاقانه‌تری نیاز است.»

 مشاور رئیس جمهور هم در توییتی نوشت که شایعه سازی سازماندهی شده علیه مقامات عالی با هدف بی‌ثبات سازی کشور، اقدامی ضد انقلابی و دارای تبعات ضد امنیتی است.

متن توییت حسام‌الدین آشنا به شرح زیر است:

«شایعه سازی سازماندهی شده در باره / علیه مقامات عالی با هدف بی‌ثبات سازی کشور اقدامی ضد انقلابی و دارای تبعات ضد امنیتی است. اگرچه زم در حال محاکمه است ولی ظاهرا هنوز شبکه‌ او یا شبکه‌های مشابه ولی پنهان‌کارتر فعال هستند.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار