کد خبر: ۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۳
از سوی جنرال موتورز رونمایی شد
جنرال موتورز مجموعه امکانات جدیدی را برای خودروی متصل به اینترنت فراهم کرده که در نمایشگاه فناوری 2015 CES لاس وگاس رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا، برنامه آن‌استار مبتنی بر اشتراک این خودروساز تا چند هفته آینده امکان جدیدی به نام "ات یور سرویس" را در آمریکا و کانادا عرضه خواهد کرد.

مسافران جاده می‌توانند از دو امکان جدید این سرویس بهره مند شوند که یکی قابلیت یافتن و رزرو هتل از طریق وب سایت پرایس لاین است و دیگری نزدیک‌ترین فروشگاه دونات دانکین را نشان می‌دهد.

طبق اعلام آن استار که زیرمجموعه جنرال موتورز است، برنامه آن استار سالانه 35 میلیون درخواست مسیر حرکت را در آمریکای شمالی دریافت می‌کند.

همچنین در این نمایشگاه دو سرویس دیگر از جنرال موتورز معرفی خواهند شد که قرار است در طول سال 2015 عرضه شوند.

مشتریان آن استار می‌توانند تابستان امسال مشترک سرویسی شوند که رانندگی آنها را به مدت 90 روز تست می‌کند. به گفته این خودروساز، این سرویس به رانندگان کمک خواهد کرد از تخفیف در بیمه خودرو برخوردار شوند.

شورولت جنرال موتورز هم قرار است امسال با استفاده از اتصال نسل چهارم مبتنی بر وای فای در بعضی از محصولات منتخب خود شامل اکینوکس، تاهوئه، سوبوربان و کوروت 2015 اطلاعات قابل پیش بینی در مورد قطعات مهم خودرو فراهم کند.

نمایشگاه CES لاس وگاس سه شنبه هفته جاری آغاز به کار می‌کند و در آن بیش از 3500 شرکت از جمله شرکت‌های خودروسازی به نمایش نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید خواهند پرداخت.

بر اساس گزارش شبکه ای بی سی، انتظار می‌رود خودروی متصل یکی از موضوعات بزرگ این رویداد فناوری سالانه باشد.

امکانات جدید خودروهای متصل به اینترنت

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار