کد خبر: ۱۱۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۵
مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: خیران تفتی در جشن گل‌ریزان سال گذشته ۲۲۰ زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تفت، رضا ذوالفعلی نژاد در نشست هماهنگی برگزاری جشن گل‌ریزان در تفت گفت: سال گذشته در جشن گل‌ریزان شهرستان تفت ۲۲۰ میلیون تومان جمع شد که ۲۲ زندانی آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به اینکه بدهکاری این ۲۲زندانی ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود، گفت: ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط طلب کاران بخشیده شد و بخشی از آن از سوی تسهیلات بانکی جبران شد.

وی تعداد زندانی‌های کنونی جرائم غیر عمد شهرستان تفت را ۱۳ نفر عنوان کرد و گفت: میزان بدهی این افراد ۵ میلیارد تومان است که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن توسط طلب کاران بخشیده شده و بقیه آن نیازمند یاری خیران است.

ذوالفعلی نژاد بابیان اینکه سال گذشته ۲۶۰ نفر از افرادی که بدهی بالای ۱۰۰ میلیون تومان داشتند از زندان آزاد شدند، گفت: زندانیان جرائم غیر عمد شامل نفقه، مهریه، تضامین حقوقی و چک‌های غیرکلاهبرداری است.

وی با اشاره به اینکه هدف اولیه برگزاری جشن گل‌ریزان آزادی زندانی است که کمک به خانواده، خود زندانی و جامعه می‌شود، گفت: هدف دیگر برگزاری این جشن ترویج فرهنگ صلح در جامعه است.

مدیرکل زندان‌های استان افزود: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار و افراد خطرناک برای جامعه نیستند بلکه افرادی‌اند که حضورشان در زندان تبعات بیشتری دارد.

در پایان این نشست مقرر شد جشن گل‌ریزان شهرستان تفت با کمک خیران نیک‌اندیش در روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان به‌صورت مجازی برگزار شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار