کد خبر: ۱۲۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۱
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 10 هزار بسته معیشتی و گوشت بین نیازمندان زنجانی خبر داد و گفت: این طرح در قالب رزمایش همدلی انجام شد.

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در طرح مواسات و همدلی که  با جوشش مردمی و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری برگزار شد، اقدامات موثر و اثربخشی انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با پای کار آمدن همه بخش‌های نظام صحنه‌های بسیار زیبای همدلی، مواسات و کمک مومنانه در قالب رزمایش ایران همدل خلق شد و با اجرای طرح اطعام مهدوی خدمات قابل توجهی به خانواده‌های تحت حمایت در قالب غذای گرم و بسته‌های معیشتی ارائه شد.

وی از ذبح 341 رأس گوسفند و 6 رأس گوساله از عید سعید قربان تاکنون خبر داد و افزود: ارزش ریالی نذورات و قربانی‌های ذبح شده بالغ بر 25 میلیارد ریال است که تحقق 94 درصدی برنامه‌های پیش‌بینی شده را فراهم کرده است.

صفری از توزیع یک هزار و 645  بسته معیشتی در بین خانواده‌های مددجو خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده به مددجویان قریب به 3 میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به اهدای 6 هزار و137 کیلوگرم گوشت قرمز و 3 هزار و 184 کیلوگرم گوشت سفید توسط خیران و نیکوکاران اشاره کرد و گفت: نذورات و قربانی‌های اهدا شده توسط خیران و مراکز نیکوکاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

صفری ادامه داد: با توجه به آغاز مرحله دوم کمک مومنانه «پویش میهمان مولا» با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که کمک مومنانه به مردم را انقلابی‌گری واقعی عنوان کردند از مردم ولایت‌مدار و نوع‌دوست استان برای مشارکت حداکثری در این رزمایش دعوت کرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر نذورات و قربانی بیش از یک میلیارد و 54 میلیون ریال کمک‌های نقدی نیز توسط خیران به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است، گفت: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند با استفاده از درگاه الکترونیکی# 024*8877*و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا، شماره‌ حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

انتهای پیام/73005/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار