کد خبر: ۱۲۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
قاسمی پور با  تاکید بر استفاده از ایده های خلاق جوانان در کردستان:

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، شیوا قاسمی‌پور در جلسه اقتصاد دانش‌بنیان و جهش تولید که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در استانداری کردستان برگزار شد، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های منطقه اظهار داشت: بهره‌گیری از پتانسیل توانمندان، اندیشمندان، استارتاپ‌ها و فعالان حوزه ایده‌های خلاق و نو، می‌تواند فرصت بی‌نظیری را در عرصه‌های مختلف و حوزه اقتصادی کشور ایجاد کند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حضور جوانان و مشارکت دستگاه‌های اجرایی می‌توان شرکت‌های دانش بنیان را توسعه داد، گفت: امروزه باید از اقتصاد متکی به نفت فاصله گرفته و به سمت اقتصادی مبتنی بر ایده‌های نو و دانش‎‌بنیان گام برداریم.

وی همچنین اظهار کرد: امیدواریم با احداث خانه خلاق در آینده‌ای نزدیک در مریوان، بتوانیم در جهت استفاده از ظرفیت‌های جوانان، تحقق پیشبرد اهداف جهش تولید و توسعه کسب و کار در شهرستان گام برداریم.

معاون رئیس‌جمهور  نیز در جلسه  مذکور  افزود: اقتصاد دانش بنیان ایران با سرعت در حال رشد است.

وی با بیان اینکه با میدان دادن به جوانان و توجه به استعدادهای داخلی، بسیاری از مشکلات کنونی در جامعه برطرف می‌شود، عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز انیمیشن در مریوان، به‌ عنوان محلی برای آموزش، استفاده از ایده‌ها و توانمندسازی نمایشگاهی، تأثیری بزرگ در توسعه علمی و اقتصادی منطقه دارد.

 عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت توانمندان، اندیشمندان، استارتاپ‌ها و فعالان حوزه ایده‌های خلاق و نو  در اولویت قرار بگیرد یادآور شد: توسعه شرکتهای دانش بنیان  با حضور جوانان و مشارکت دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر است./

پایان پیام

 

برچسب ها: شیوا قاسمی پور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار