کد خبر: ۱۲۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
نخستین تجمع عاشورایی اهالی اکوسیستم فن‌آوری و نوآوری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محل برج فناوری دکتر قریب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس نخستین تجمع عاشورایی اهالی اکوسیستم فن‌آوری و نوآوری با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محل برج فناوری دکتر قریب چهارم و پنجم شهریور‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

این محفل عاشورایی که به همت چندی از شتاب‌دهنده‌های مستقر در این برج ترتیب داده شده است، بنا دارد ضمن پاسداشت این واقعه عظیم در راستای کمک به پویایی بیشتر اکوسیستم و تقویت شبکه نوآوری گام بردارد.

برج نوآوری دکتر قریب (سرای توسعه صنایع منطقه‌ای دکتر قریب) که در اردیبهشت‌ماه سال جاری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح گردید، میزبان شتاب‌دهنده‌های متعددی است. از این میان شتاب‌دهنده‌های شمسا، سیوان، ازنو، میدون و فاطر شریف بانیان این مراسم هستند.

مکانی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله‌های اجتماعی برای حضور عزاداران حسینی در نظر گرفته شده است. در این سوگواره اهالی اکوسیستم شامل استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، مسئولین، سرمایه‌گذاران و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

در این مراسم روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی و روز چهارشنبه ۵ شهریور حجت‌الاسلام عبدالله توانا برای حاضران سخنرانی می‌کنند.

این برنامه سه شنبه و چهارشنبه، ۴ و ۵ شهریورماه ساعت ۱۸ الی ۲۰ به نشانی خیابان آزادی، روبروی خیابان دکتر قریب، برج نوآوری دکتر قریب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار