کد خبر: ۱۳۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه زمانی تعلیم و آموزش آموزه‌های دینی برای افراد کفایت می‌کرد در حالی که امروزه با صرف تعلیم و آموزش مسائل دینی کار پیش نمی‌رود چراکه در میدان شبیخون فرهنگی قرار گرفتیم گفت: باید برتر بودن فرهنگ دینی توسط روحانیون ثابت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در دوره آموزشی طرح کلینیک فرهنگی ـ اجتماعی ناصرین این طرح را بسیار خوب، جامع، معقول و اثرگذار دانست و اظهار کرد: یکی از سیاست‌های هدایت‌گری انبیا فرد محور و تمرکز بر روی فرد است.

وی با اشاره به اینکه «طرح ناصرین» تمرکز بر فرد دارد از همین رو اثرگذاری و ماندگاری بیشتری خواهد داشت افزود: اصلاح‌گری باید با تمام توان در جهت اصلاح جامعه ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه زمانی تعلیم و آموزش آموزه‌های دینی برای افراد کفایت می‌کرد در حالی که امروزه با صرف تعلیم و آموزش مسائل دینی کار پیش نمی‌رود چراکه در میدان شبیخون فرهنگی قرار گرفتیم تصریح کرد: امروز علاوه بر تعلیم باید برتر بودن فرهنگ دینی نیز توسط روحانیون ثابت شود.

وی با بیان اینکه از هر طرح فرهنگی و تبلیغی قابل دفاع در حد توان حمایت خواهیم کرد ادامه داد: اگر درد دین و دغدغه داشته باشیم طرح های فرهنگی خوب و ناب خودش با آدمی همراه می‌شود چراکه خداوند ذهن انسان را هدایت می‌کند.

شعبانی در ادامه خاطرنشان کرد: در طول تاریخ هیچ یک از پیغمبران دغدغمندی هدایت‌گری انسان را به اندازه پیامبر اسلام نداشته‌اند از همین رو هر چیزی که بنیان آن در تقوای الهی باشد نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در طرح ناصرین نیز دغدغه هدایت گری وجود دارد یادآور شد: در ارتباط با جوانان و نوجوانان فهم زبان مشترک حائز اهمیت است و امیدوارم خداوند اجر و ثواب به طلبه‌ها و مربیان مشغول در این طرح عنایت کند.

نماینده ولی فیقه در استان همدان با تاکید بر اینکه از طرح‌های فرهنگی دیگر در زمینه هدایت گری دینی، آسیب‌های اجتماعی، حجاب و عفاف و ... حمایت خواهیم کرد افزود: امروز که طرح ناصرین آماده شده است انتظار داریم طلاب نیز با قوت این طرح را اجرا کنند.

وی در پایان سخنانش گفت: خدایی ناکرده در ارتباطات با مخاطبان در این طرح  درگیر نگاه از بالا به پایین نشویم.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار