کد خبر: ۱۳۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
امام جمعه فارسان گفت: آن عده‌ای که فکر می‌کنند نتیجه انتخابات آمریکا برای ما نفع و یا ضرری دارد سخت در اشتباه هستند.

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص پیام جمعه خود، با بیان اینکه مجلس نباید وظیفه سؤال کردن را فراموش کند، گفت: چون اگر امروز سؤال نکنند نمی‌توانند بعداً ثابت کنند که چرا و چگونه مشکلات برای کشور به وجود آمد و چه سیاستی اجازه برون‌رفت از مشکلات را نداد.

امام جمعه فارسان ادامه داد: استیضاح و استعفاء هیچ‌کدام خوب نیست اما سؤالات متقن خود را مطرح کنید ولو پاسخ ندهند در تاریخ ثبت خواهد شد و اگر سؤال نکنید، حقیقت گم خواهد شد.

وی با اشاره به هشتم آبان سالگرد شهادت دانش‌‏آموز بسیجى، محمدحسین فهمیده، عنوان کرد: این فرزند انقلاب بود که با ایمانی عمیق و بینشی دقیق، وظیفه خودش را در آن مقطع در جنگ با دشمن به‌خوبی فهمید و به‌موقع اقدام کرد.

ملک‌پور با بیان اینکه حسین فهمیده با شهادتش به همه درس شجاعت و مقاومت تا رسیدن به اهداف بلند را داد، اظهار داشت: روز شهادت این نوجوان از چنان اهمیتی برخوردار است که به‌عنوان روز نوجوان و روز بسیج دانش‌آموزی نامیده شد، تا دانش‌آموزان و نوجوانان از رشادت و حماسه او الگو بگیرند.

وی افزود: امروز که در جنگ نرم دشمن با انواع طرح‌های خبیثانه علیه نظام و ارزش‌های آن قرار گرفته‌ایم لازم است در توانمندسازی فکری و فرهنگی عزیزان‌مان تلاش بیشتری داشته باشیم و زمینه حضور فعال نوجوانان و دانش‌آموزان را در عرصه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و … بیش‌ازپیش فراهم کنیم.

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه توجه دقیق به این نیروهای ارزشمند آینده ایران اسلامی را رقم می‌زند، اضافه کرد: نمونه امروزی توجه به این باور، رونمائی از سامانه پدافند هوائی باور ۳۷۳ هست که این باور را به ما داد که اتکاء به دانش بومی و استفاده از دانشمندان جوان کشور می‌تواند همه آرزوهای ایران اسلامی را به انجام برساند.

وی در ادامه گفت: رزمایش مدافع آسمان ولایت ۹۹  بار دیگر درست در زمان رجزخوانی‌های آمریکا و دوستانش، اقتدار نظامی ایران را به رخ استکبار کشید و خواب دشمنان نظام اسلامی را پریشان کرد.

ملک‌پور بیان کرد: آن عده‌ای که فکر می‌کنند نتیجه انتخابات آمریکا برای ما نفع و یا ضرری دارد سخت در اشتباه هستند.

وی با بیان اینکه مسؤولان همان‌طور که رهبر عزیزمان فرمودند همچنان به اروپا بی‌اعتماد باشند و فکر هیچ‌گونه صلح و مذاکره در سر نداشته باشند و آن عده‌ای هم که فکر می‌کنند نتیجه انتخابات آمریکا برای ما نفع و یا ضرری دارد سخت در اشتباه هستند.

امام جمعه فارسان افزود: شیطان به هر چهره‌ای که درآید باز شیطان است و البته باید آمادگی لازم و همه‌جانبه برای مقابله با هر شیطنتی از طرف دشمن را داشته باشیم.

انتهای پیام/68024/م

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار