کد خبر: ۱۴۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی قانونمندترین انسان این کشور بود و ما نیز به تبعیت او به قانون عمل می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، بنا به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در استان کرمان لغو و برگزاری هر گونه تجمعی ممنوع شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران در مصلی بزرگ امام علی (ع) که قرار بود مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم در آن برگزار شود اظهار داشت: ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی از حدود 6 ماه پیش فعال شده ‌و 16 کارگروه در این ستاد فعالیت می‌کنند که برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدتی برای این ستاد تعریف شده است.

سردار معروفی با بیان اینکه از چهار ماه پیش نمادسازی و فضاسازی و تولید و محتوای فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است گفت: کارگروه بهداشتی نیز در ستاد فعال شد و مسئول آن رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

وی با اشاره به اینکه از 15 روز پیش روی جمعیت بحث کردیم که چگونه با جمعیت محدود مراسم را برگزاری کنیم ادامه داد: در شورای سیاستگزاری این موضوع را مطرح و پاسخ همه را گرفتیم و استان کرمان مهیا و آماده برای برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی بود و برنامه‌ها به گونه‌ای پیش‌بینی شد که تمام اقشار در برنامه‌های سالگرد دخالت داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بنا به نظر ستاد ملی کرونا با برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان ممانعت و مخالفت شد افزود: استاندار کرمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز نظر خود را برای ستاد ملی ارسال کردند اما باز هم مخالفت شد.

سردار معروفی با بیان اینکه قانون‌گریز نیستیم و قانونمند هستیم، اما انتظار داریم قانون در همه جا اجرا شود افزود: انتظار داریم سیستم نظارتی ما دست قانون‌گریزان را قطع کند.

وی با بیان اینکه قانون‌گریز نیستیم و قانونمند هستیم، اما انتظار داریم قانون در همه جا اجرا شود افزود: انتظار داریم سیستم نظارتی ما دست قانون‌گریزان را قطع کند.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی قانونمندترین انسان این کشور بود و ما نیز به تبعیت او به قانون عمل می‌کنیم، اما قانون در همه جا باید اجرا شود گفت: گلزار شهدا محل زیارت عاشقان است و در حال مدیریت هستیم که مردم دچار آسیب نشوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جلسات به جلسه ویدئوکنفرانس 30 نفره تبدیل شده است، تصریح کرد: اینکه مکان نشست خبری امروز در مصلی کرمان انتخاب شد برای این بود که بگوییم ما آماده بودیم اما بر اساس قانون و دستور ستاد ملی کرونا مراسم را تعطیل می‌کنیم.

استان کرمان , کرونا , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , شهید ,

انتهای پیام/511/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار