کد خبر: ۱۶۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در ماه‌های اخیر، امسال مراتع و جنگل‌ها در شرایط خشک قرار گرفته و نسبت به سال‌های گذشته بیشتر در معرض حریق است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی منابع‌طبیعی استان سمنان، جعفر مرادی‌حقیقی اظهار کرد: با توجه به کاهش بارندگی‌ها در ماه‌های اخیر، امسال مراتع و جنگل‌ها در شرایط خشک قرار گرفته و نسبت به سال‌های گذشته بیشتر در معرض حریق است.

او افزود: در همین راستا، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برای کاهش آمار حریق در عرصه‌های ملی و پیشگیری از آتش‌سوزی‌های احتمالی نخستین جلسه کارگروه اطفای حریق استانی تشکیل داده و اقداماتی را در نظر گرفته است.

مرادی‌حقیقی افزود: لوازم و تجهیزات موردنیاز جهت اطفای حریق با مکاتبه به مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان و معاونت حفاظت و فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها اعلام نیاز شده تا در صورت بروز هرگونه آتش‌سوزی در عرصه‌ها با کمبود تجهیزات رو به رو نشویم.

وی به پیگیری جذب به‌موقع اعتبارات هم تأکید کرد و گفت: معاونت‌ها و رؤسای ستادی این اداره کل در راستای پیشرفت و انجام تمامی پروژه‌های در دست اجرا باید با ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌ها در ارتباط باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار