کد خبر: ۱۷۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
۲ هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان به صورت نمادین در شهر سلطانیه به نیابت از شهید والامقام «مسعود منتجیبی» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، بعد از ظهر امروز با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فتح‌الله حقیقی استاندار زنجان، رضا خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، حمیدرضا سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، ۲ هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان به صورت نمادین در شهر سلطانیه به نیابت از شهید والامقام «مسعود منتجیبی» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 ۲ هزار واحد مسکونی محرومین تفاهم‌نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان و با‌هدف ایجاد سرپناهی امن و خدمت به محرومان افتتاح شد.

طی امروز یکی از این خانه‌های محرومان به صوت نمادین افتتاح شد که این واحد مسکونی به مساحت ۶۰ متر مربع و به نام شهید والا مقام «مسعود منتجیبی» بود.

همچنین با توجه به کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان، همه واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده و محرومان که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بهره‌برداری رسیده به نام ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان نامگذاری شده است.

 شایان ذکر است، برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان در استان زنجان، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض بوده است.

برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک‌های عامل پرداخت شد.

انتهای پیام/73009/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار