کد خبر: ۱۷۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
مدیرمسئول روزنامه تجارت در پیامی درگذشت "حسین احمدی" صاحب امتیاز روزنامه هنرمند را تسلیت گفت.

پیام مدیرمسئول روزنامه تجارت در پی درگذشت حسین احمدی

مدیرمسئول روزنامه تجارت در پیامی درگذشت "حسین احمدی" صاحب امتیاز روزنامه هنرمند را تسلیت گفت.

در پیام دکتر اصغر نعمتی آمده است: « هرازگاه در گذر زمان، در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از عزیمت مسافری خبر می‌دهد که در سکوتی حزن‌انگیز، آغازی بی‌پایان را می‌سراید. این بار خبر، خبر مسافری است که باور آن برایمان سخت است. درگذشت نابهنگام حسین احمدی؛

حسین احمدی از زمره مطبوعاتی‌هایی بود که بنده بیش از 20 سال به‌صورت منظم و هفتگی با وی ارتباط داشتم. اخلاق‌مداری، تواضع، آرامش و مظلومیت از ویژگی‌های ذاتی وی بود، به دنبال حاشیه نبود، همواره دغدغه جفت‌وجور کردن امکان انتشار روزنامه «هنرمند» را داشت توأم با دلی پر غصه.

 از شرایط سخت مطبوعات سال‌های اخیر، بی‌مهری‌ها دید ولی هیچ‌گاه پس نکشید. همچون کوه در انجام رسالت خود ایستاده بود تا اینکه ویروس منحوس کرونا وی را تسلیم مرگ کرد.

شادروان حسین احمدی تلاش‌های زیادی نمود تا چراغ روزنامه هنرمند روشن بماند و تنها رسانه یومیه جامعه هنری جوانمرگ نشود، افسوس که خود جوانمرگ شد! و من میدانم برای این هدف چه سختی‌ها که نکشید و چه حرف‌ها که نشنید! او رفت اما امیدوارم با سختکوشی یاران او در روزنامه هنرمند، چراغ آن روشن بماند چرا که استمرار انتشار آن برای روح بزرگ این مرد شادی‌بخش و نشاط‌آفرین خواهد بود.

این مصیبت را به بازماندگان ایشان به‌ویژه همسر و برادران عزیزش از صمیم قلب تسلیت گفته و برای آن فقید از خداوند بزرگ علو درجات مسئلت می‌نمایم..»

حسین احمدی - فعال رسانه ای و صاحب امتیاز روزنامه «هنرمند» - در سن ۴۰ سالگی درگذشت.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار