کد خبر: ۱۸۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
سامان حسنی، سرداور نشان نقره، مسیح صلاح و حسن لاچینانی داوران نشان سفید کشورمان در مسابقات تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه قضاوت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مراسم قرعه کشی مسابقات تنیس گروه چهارم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه انجام و تیم ملی تنیس کشورمان با تیم‌های قرقیزستان، کامبوج و یمن هم گروه شد. این مسابقات در حالی از فردا در منامه پایتخت بحرین برگزار می‌شود که سه داور تنیس بین المللی کشورمان به نام‌های سامان حسنی، سرداور نشان نقره، مسیح صلاح و حسن لاچینانی، داوران نشان سفید کشورمان توسط کمیته داوران فدراسیون جهانی تنیس برای قضاوت در مسابقات دیویس کاپ انتخاب شدند. داورانی از کشور‌های بحرین، عراق، هند، ازبکستان، استرالیا و کویت نیز در این مسابقات قضاوت خواهند کرد. سرداوری مسابقات دیویس کاپ بر عهده شیتال آیر از هندوستان است و حسنی، سرداور کشورمان در این رقابت‌ها دستیار او خواهد بود.

مسابقات گروه چهارم آسیا و اقیانوسیه از بیست و ششم مهر تا یکم آبان با حضور کشور‌های ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، تاجیکستان، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار می‌شوند و سه تیم برتر این مسابقات به گروه سوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه صعود می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار