کد خبر: ۱۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: بر اساس حکم قطعی دیوان عدالت اداری طبقه هفتم پاساژ علاءالدین باید تخریب شود.
به گزارش تجارت آنلاین،  رضا تقی‌پور درباره مصوبات یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عدالت اداری کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه بررسی یک فوریت صیانت و حفاظت از باغات مزروعی شهرستان تهران انجام شد و با توجه به حضور رئیس دیوان عدالت اداری در جلسه درباره مدیریت شهری نیز و وظایفی که برعهده دارند مباحثی مطرح شد.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: طرح صیانت از اراضی مزروعی شهر تهران توسط 18 نفر از اعضای شورای شهر با قید یک فوریت ارایه شد.  متاسفانه شاهد آن هستیم که باغات شهر تهران تبدیل به مناطق مسکونی می‌شود و باید برای جلوگیری از آن اقدامی صورت بگیرد و اگر لازم نیز باشد قوانین مورد بازنگری قرار گیرد.
 
وی با اشاره به این که در طرح تفصیلی شهر تهران نیز باغات به عنوان تنفس‌گاه شهر تهران مطرح شده‌اند، گفت: این طرح مخالفانی نیز داشت و ما نیز نمی‌توانیم یکباره از ساخت و ساز در باغات جلوگیری کنیم ولی به هر حال باید در این خصوص تدبیری انجام شود.
 
وی درباره حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین توسط دیوان عدالت اداری، اظهار داشت: خوشبختانه دیوان عدالت اداری رای قطعی را صادر کرد و طبقه هفتم این پاساژ که به صورت غیرقانونی ساخته شده بود و رای کمیسیون ماده 100 نیز که تخریب طبقه هفتم بود تایید شد. در حال حاضر حجت تمام شده است و شهرداری موظف است طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین را تخریب کند و این حکم لازم‌الاجرا است.
 
برچسب ها: تخریب ، پاساژ ، علاء الدین
نام:
ایمیل:
* نظر: