کد خبر: ۱۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
امروزه روغن دنده خودرویی مصرف بسیار بالایی دارد و در انواع خودروهای داخلی و خارجی استفاده می شود. روغن دنده یا روغن گیربکس خودرویی به دو دسته روغن دنده دستی و روغن دنده اتوماتیک دسته بندی می شوند که روغن گیربکس های اتوماتیک علاوه بر جعبه دنده به عنوان روغن هیدرولیک فرمان نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روغن مارکت، در این مطلب قصد داریم به دو محصول از پر فروش ترین روغن دنده های خودرویی بپردازیم. روغن دنده بهران سمند و روغن بهران اتوماتیک سه خط و دو خط از بهترین روغن گیربکس های موجود در بازار هستند. برای خرید و اطلاع از قیمت روغن گیربکس با ما همراه باشید.

روغن دنده بهران سمند

بهران سمند یک روغن دنده دستی است که در گریدهای مختلف تولید می شود. روغن دنده بهران سمند 85W90 و 85W140 دو گرید پرفروش و پر مصرف  از روغن گیربکس های بهران هستند. این روغن گیربکس از روغن پایه سنتتیک و معدنی تهیه می شود که در برابر حرارت مقاوم است. در نتیجه در کارکرد طولانی مدت دمای گیربکس خودرو را در سریع ترین زمان کاهش می دهد. خرید روغن بهران سمند نسبت به روغن های گیربکس خارجی بیشتر است. دلیل این موضوع به قیمت مناسب روغن دنده بهران مربوط می شود.

برای خرید و استعلام قیمت روغن بهران سمند می توانید با فروشگاه روغن مارکت تماس بگیرید. روغن مارکت یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی روانکار است.

از ویژگی های مهم روغن دنده بهران سمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ضدسایش و خوردگی

• روانکاری در محدوده دمای وسیع

• سازگاری با درزگیرها

• مقاوم در برابر حرارت

• قیمت مناسب نسبت به روغن دنده خارجی

معرفی روغن دنده خودرویی بهران سمند و بهران سه خط

روغن بهران اتوماتیک سه خط

روغن دنده بهران سه خط و دو خط در خودروهای با دنده اتوماتیک استفاده می شوند. این نوع از روغن گیربکس بهران دارای ترکیبات ویژه و بهترین مواد اولیه است که در خودروهایی دنده اتومات به عنوان یک روانکار عالی عمل می کند. از ویژگی های مهم روغن دنده بهران سه خط می توان به کاهش دمای گیربکس و جلوگیری از سایش دنده ها اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق در کاهش صدا و کاهش خوردگی قطعات جعبه دنده مؤثر است.

روغن گیربکس بهران ATF III  و ATF II علاوه بر جعبه دنده به عنوان یک روغن هیدرولیک فرمان بهران نیز کاربرد دارد. روغن هیدرولیک بهران سه خط در کاهش اصلاک جعبه فرمان مؤثر بوده و باعث افزایش عمر قطعات فرمان هیدرولیک می شود.

از ویژگی های مهم بهران دو خط و بهران سه خط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• روانکاری عالی در جعبه دنده و جعبه فرمان

• تحمل بالا در شرایط تحت فشار

• دارای ترکیبات ویژه

• عمر طولانی روغن گیربکس

معرفی روغن دنده خودرویی بهران سمند و بهران سه خط

علاوه بر این دو محصول، بهران دارای روغن های بیشتری است که در مطالب آینده مفصل به آنها اشاره خواهیم کرد. روغن گیربکس های بهران MV و بهران MVLV دو روغن دنده پر فروش دیگر بهران هستند که کیفیت فوق العاده ای دارند.

شرکت بهران در حال حاضر در زمینه تولید انواع روغن موتور، روغن دنده، روغن صنعتی، گریس و ضدیخ فعال است. این شرکت به واسطه سالها تجربه و افراد متخصص توانسته است روانکارهای نمونه با بهترین کیفیت را تولید و روانه بازار می کند.

نحوه خرید و قیمت روغن دنده خودرویی

برای خرید روغن دنده خودرویی و سایر روغن ها حتما باید دقت کافی داشته باشیم. متاسفانه روغن های خودرویی غیراصل و تقلبی در بازار به فراوانی یافت می شود. به همین دلیل حتما از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر روانکارها را خریداری نمایید. فروشگاه روغن مارکت با دارا بودن عاملیت و نمایندگی بهران، ایرانول ، سپاهان و نفت پارس، تمامی محصولات را با تضمین اصالت و لیست قیمت شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای مشاهده محصولات و اطلاعات بیشتر به سایت روغن مارکت به نشانی  www.roghanmarket.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار