کد خبر: ۱۹۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
کارشناس هواشناسی خبر داد؛
کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌های پراکنده و خفیف در شرق و جنوب کشور خبر داد و گفت: از فردا تا روز سه‌شنبه شاهد افزایش آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی خواهیم بود.
آقای امیر سرکرده در مصاحبه با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری صداوسیما افزود: با حرکت سامانه‌ای که از دیروز وارد کشور شده و موجب بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از کشور شده به سمت استان‌های شرقی، شاهد تداوم بارش باران و برف در ساعات بعدازظهر در استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و گلستان و همچنین شرق مازندران خواهیم بود که البته این بارش‌ها پراکنده و موقتی خواهد بود.
 
 
وی افزود: این بارش‌ها در نواحی جنوبی کشور نیز اتفاق خواهد افتاد و بارش خفیف و پراکنده در ارتفاعات استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و مناطق مرتفع جنوبی استان فارس خواهیم داشت و پیش بینی می‌شود که فردا هم همین شرایط کمابیش در جنوب شرق کشور و ارتفاعات آن بصورت پراکنده ادامه داشته باشد.
 
سرکرده با هشدار در خصوص مواج بودن آب‌های شمالی و جنوبی کشور گفت: ارتفاع موج در خلیج فارس به دو و نیم متر نیز خواهد رسید.
 
وی افزود: روند کاهشی دما در این هفته ادامه‌دار خواهد بود و استقرار هوای سرد در کشور تا ۲ یا ۳ روز آینده در نواحی شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و در این صورت دمای هوا در نوار شمالی کشور بخصوص در ساعات شب به زیر صفر خواهد رسید.
 
کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص هوای تهران نیز گفت: هوای تهران امروز صاف است و حداکثر دما در این شهر به ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید، ضمن اینکه آلودگی شهر‌های صنعتی از جمله تهران، کرج، اصفهان، اراک، قم و تبریز از فردا تا روز سه شنبه همچنان افزایش خواهد یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار