کد خبر: ۲۰۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد که شانس احمد گوهری برای فیکس بازی کردن جلوی استقلال بیشتر از حامد لک است.
خبرورزشی -

حامد لک یا احمد گوهری؟ این پرسشی است که فکر و ذهن یحیی گل محمدی را در روزهای پیش از دربی به خود مشغول کرده است.

شاید حامد لک در دیدارهای فصل جاری به ویژه بازی با صنعت نفت آبادان گل های بدی خورده باشد اما اغلب پیشکسوتان پرسپولیس از جمله بهروز سلطانی، وحید قلیچ، مهدی واعظی و ... اعتقاد دارند باید کسی در دربی به میدان برود که به اصطلاح تجربه حضور در این بازی را داشته باشد و دربی باز باشد، اگر شرایط ذهنی و روحی و روانی حامد ایده ال باشد استفاده از لک می تواند به پرسپولیس کمک بیشتری کند، مضاف بر اینکه شرایط دربی را هم تجربه کرده است.

این گروه می گویند: " گوهری باید بداند پرسپولیس متفاوت از تیم های دیگری است که در آن بازی کرده و در حال حاضر نیاز به گذشت زمان دارد تا بتواند با تیم هماهنگ تر شده و با شرایط پرسپولیس ارتباط بیشتری برقرار کند، عملکرد گوهری مقابل نفت مسجد سلیمان بسیار بهتر از نمایش اول او مقابل مس رفسنجان بود و او باید سعی کند در ادامه بر استرسی که دارد غلبه کند."

دسته دوم که شامل یحیی گل محمدی هم می شود بر این باورند که حامد لک روحیه لازم برای این بازی را ندارد و ممکن است باز هم اشتباه کند. اشتباهی که این مرتبه ممکن است به قیمت از دست دادن قهرمانی تمام شود ضمن اینکه استفاده از حامد لک برای کادرفنی پرسپولیس نیز ریسک فراوانی دارد.

هواداران پرسپولیس پس از دیدار تلخ با صنعت نفت آبادان به شدت حامد لک و داوود فنایی را به باد انتقاد گرفته و درفضای مجازی به این دو حمله کردند. اشتباه در دربی هم ممکن است واکنش های تندتری را به دنبال داشته باشد و دامن خود یحیی گل محمدی را نیز بگیرد.

سرمربی پرسپولیس دیگر نمی خواهد ریسک کرده و انتقاداتی تندتر از بازی با صنعت نفت آبادان را به جان بخرد. از طرفی بازی دادن به احمد گوهری چند حُسن می تواند داشته باشد؛

اول آن که پرسپولیس تا به حال با احمد گوهری نباخته است. با حضور این گلر جوان درون دروازه پرسپولیس، تیم گل محمدی توانسته است مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و این احتمال هم وجود دارد در دربی این اتفاقات دوباره تکرار شود پس یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است به ترکیب برنده اش درون دروازه دست نزند!

دوم اینکه بازی دادن به گوهری حتی درصورت شکست یا گل خوردن می تواند نشان دهنده شجاعت سرمربی پرسپولیس باشد که یک جوان آینده دار را به فوتبال ایران معرفی کرده است.

ضمن آن که گل خوردن احمد گوهری به اندازه اشتباهات حامد لک منتقد و هوادار عصبانی را به دنبال نخواهد داشت.

بنابراین باید به یحیی گل محمدی حق داد که به جای حامد لک تصمیم گرفته باشد از احمد گوهری در بازی حساس و نفسگیر روز پنج شنبه برابر استقلال استفاده کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار