کد خبر: ۲۰۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
ریبر احمد خالد مشهور به ( ریبر احمد بارزانی ) که کاندیدای پارتی دمکرات کردستان برای پست ریاست جمهوری عراق می باشد ارتباط با اسرائیل دارد و حتی سفر های مهمی به تل‌آویو داشته است.

روایت یک فعال دانشجویی از روابط مشکوک نامزد ریاست جمهوری عراق با موساد

آکام صالحی فعال دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار تجارت آنلاین با توجه به نامه ای که در تاریخ ۱۹ ژوئیه ٢٠١٧ نوشته شده و توسط نخست وزیر سابق رژیم صهیونسیتی بنیامین نتانیاهو امضا شده است اظهار داشت: ریبر احمد خالد مشهور به ( ریبر احمد بارزانی ) که کاندیدای پارتی دمکرات کردستان برای پست ریاست جمهوری عراق می باشد ارتباط با اسرائیل دارد و حتی سفر های مهمی به تل‌آویو داشته است.

به گفته این فعال دانشجویی در سند یاد شده آمده است ؛ بعد از یک دهه تلاش سرانجام تلاش های اسرائیل برای استقلال کردستان به نتیجه می رسد که چندین کارشناس سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) و وزارت خارجه اسرائیل به اربیل سفر کرده اند اینها درنتیجه آن سفر های مداومی هست که ریبر احمد خالد ( نماینده ارشد و مورد اعتماد مسعود بارزانی) به تل آویو داشته است . با توجه به آخرین اطلاعات ما هیچ سدی برای استقلال کردستان نیست .

این فعال دانشجویی ادامه داد: در بخشی دیگر در این سند آمده است ؛ حکومت عراق به دلیل حملات گسترده داعش بسیار ضعیف شده است و این خود عامل اصلی بوده تا اسرائیل سیاست های خود را بهتر عملی و پیاده کند.در پایان سند به این مطلب هم اشاره شده است ؛ ما تلاش می‌کنیم مسئولین ایالات متحده آمریکا ، اتحادیه اروپا و آفریقا را به خط کرده و به زودی آن ها را نسبت به حمایت از استقلال حکومت اقلیم اقناع کنیم زمانی که نتایج موفقیت آمیز همه پرسی اعلام شد.

آکام صالحی تاکید کرد: با توجه به این سند ریبر احمد که یکی از مسئولین سازمان حفاظت اطلاعات پارت دمکرات کردستان بوده است ارتباط مستقیم با دستگاه اطلاعاتی موساد داشته است و این درحالی هست که ریبر احمد کاندیدای مطرح پست رییس جمهور عراق می باشد و این مسأله تضاد با سیاست های عالی حکومت عراق می باشد زیرا کشور عراق و رژیم صهیونسیتی هیچ ارتباط دیپلماتیکی با هم ندارند و مثل دشمن با یک دیگر برخورد می کنند و این خود باز یکی از هزاران اسناد حضور گسترده مراکز موساد در اقلیم کردستان عراق می باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار