کد خبر: ۲۰۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

به گزارش شفاف، گروه‌های مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای در واکنش به تحولات اخیر سرزمین‌های اشغالی به ویژه عملیات تل‌آویو که منجر به کشته شدن دو صهیونیست و زخمی شدن هشت تن دیگر شد، درباره اقدامات رژیم اسرائیل هشدار دادند.

این گروه‌ها امروز سه شنبه ضمن تبریک گفتن این عملیات، تأکید کردند: «ما به اشغالگران و غاصبان صهیونیست درباره یورش به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن و ذبح در این مکان مقدس تحت عنوان مراسم عید پسح (عید خروج بنی اسرائیل از مصر) هشدار می‌دهیم.»

گروه‌های مقاومت عملیات تل‌آویو را نشان شکننده و پوشالی بودن رژیم اشغالگر و نیروهای آن دانستند و تأکید کردند که کسانی که این عملیات‌‌ها قهرمانانه را محکوم می‌کنند، نماینده اراده و وجدان بیدار امت اسلامی و ملت های آزاده نیستند.

گروه‌های مقاومت رژیم اسرائیل را مسئول کامل پیامدهای اقدامات یهودی‌سازی‌ دانستند و گفتند که نبرد با اشغالگران نامحدود بوده و شامل همه میادین می‌شود.

در این بیانیه آمده است: «ماشین جنایت و سرکوب صهیونیست‌ها هرگز اراده مردم ما در حرکت به سمت مسیر مقاومت به عنوان تنها راه آزادسازی اراضی اشغالی و بازگشت به خانه‌ها را نمی‌تواند متوقف کند.»

این گروه‌ها همچنین درباره جان اسرای فلسطینی دربند رژیم تل آویو هشدار دادند و گفتند که این رژیم مسئول جان این اسراست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار