کد خبر: ۲۱۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
میل به زیبایی یک علاقه طبیعی است و بیشتر افراد تمایل زیادی به جذابیت و زیبایی دارند و به همین دلیل سعی می کنند اندامی زیبا و چهره ای زیبا داشته باشند.

میل به زیبایی یک علاقه طبیعی است و بیشتر افراد تمایل زیادی به جذابیت و زیبایی دارند و به همین دلیل سعی می کنند اندامی زیبا و چهره ای زیبا داشته باشند. از آن زمان، سبک زندگی امروزی به گونه‌ای تکامل یافته است که زندگی‌ها مکانیکی‌تر شده است که باعث شده افراد با اضافه وزن و چاقی مواجه شوند. همان طور که می دانید عمل جراحی لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران برای خلاص شدن از شر چربی های اضافی بدن انجام می شود.

این جراحی به صورت سرپایی قابل انجام است و نیازی به بیهوشی ندارد . عمل لیپوماتیک بدن را قوی می کند و در صورت ادامه روند کاهش سایز منجر به از بین رفتن سلولیت بدن می شود. این جراحی بدون درد و خونریزی انجام می شود و هدف از جراحی لیپوماتیک تغییر سایز و شکل بدن است. در ادامهخ قصد داریم جدید ترین روش های جراحی لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران را به شما معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید .

جدید ترین روش های لیپوماتیک که باید بشناسید !

انواع روش های لیپوماتیک

با پیشرفت علم و فناوری با کمک دستگاه های جدید می توان جراحی لیپوماتیک را به چند روش انجام داد که عبارتند از:

  • لیزر لیپولیز : یکی دیگر از روش های انجام لیپوماتیک لیزر لیپوز می باشد که در این روش جراحی با استفاده از رشته های فیبری اشعه لیزر در زیر پوست نواحی مورد نظر تابش می شود و حرارت ایجاد شده باعث مصرف سلول های چربی می شود. در نهایت بلافاصله بعد از پایان لیزر، سلول های خورده شده باید با استفاده از فشار منفی حذف شوند. مزیت لیزر لیپولیز این است که باعث فیبروز و سفتی در این ناحیه می شود که احتمال تجمع چربی در این ناحیه را کاهش می دهد.
  • امواج اولتراسونیک :یکی از روش های دیگر لیپوساکشن استفاده از امواج اولتراسونیک به نام دستگاه ویزر است.این جراحی در دو مرحله انجام می شود. ابتدا به کمک پروب های مخصوص امواج اولتراسوند زیر پوست ناحیه مورد نظر تابش می شود و پس از مصرف چربی ها با فشار منفی و کانولا سلول های چربی خارج می شوند. مزیت آن این است که احتمال افتادگی پوست بسیار کمتر خواهد بود، اما بر خلاف لیپوساکشن معمولی و لیپوماتیک به دلیل اینکه در دو مرحله انجام می شود، جراحی زمان بیشتری می برد.
  • دستگاه پال: روش جدید دیگری که نوعی لیپوماتیک محسوب می شود، استفاده از دستگاه پال است. در این روش جراحی با کمک الکتریسیته، ارتعاشات بسیار ظریفی در قسمتی از ناحیه مورد نظر که قرار است سلول های چربی برداشته شوند ایجاد می شود، این ارتعاشات طولی بوده و این ارتعاشات باعث پارگی و تسهیل سلول های چربی می شود.

نقش جراح در جراحی لیپوماتیک

جراح نقش مهمی در نتیجه جراحی خواهد داشت. یک جراح باید مهارت و تخصص لازم را داشته باشد و سلامت بیمار را در اولویت قرار دهد و برای انتخاب جراح مناسب باید در مورد سطح تحصیلات و اعتبار پزشک تحقیق کرد و از بیماران قبلی پزشک پرسید که آیا از جراحی راضی هستند یا خیر. این شخص است که باید در انتخاب جراح دقت کند. برای آشنایی با جراح لیپوماتیک می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید ، برای شناخت بیشتر با بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران و این جراحی زیبایی اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

کاندیدای مناسب برای جراحی لیپوماتیک

همان افرادی که کاندیدای خوبی برای لیپوساکشن هستند، ممکن است کاندیدهای خوبی برای لیپوماتیک نیز باشند. افرادی که خیلی چاق نیستند، توده بدنی کمتر از 35 دارند و علائم کشیدگی ناشی از بارداری یا تغییرات وزنی قابل توجه ندارند، بنابراین پوست این قابلیت را دارد که پس از تخلیه چربی تجمع پیدا کند. البته در لیپوماتیک سفت کردن پوست به لیپوساکشن ارجحیت دارد.

مزایای جراحی لیپوماتیک

  • خطر عفونت بسیار کم است.
  • چربی های زیر پوست یکنواخت می شوند.
  • شما باید فقط دو هفته از بادی شیپر استفاده کنید.
  • تورم و ترشح مایع در این روش بسیار کم است.
  • در این جراحی از بی حسی موضعی استفاده می شود.
  • نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و بیمار پس از جراحی ترخیص می شود.
  • احتمال آمبولی بسیار کم است و تاکنون موردی گزارش نشده است.
  • خستگی و صدمات در این جراحی تا حد زیادی کاهش می یابد، بنابراین نسبت به سایر جراحی ها راحت تر است.

جدید ترین روش های لیپوماتیک که باید بشناسید !

کلام آخر

شما برای بهتر شدن روند جراحی و درمان خود بهتر است با بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران که در سایت جراحتو یا jaraheto.com  به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما این عمل جراحی را انجام داده اید تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های لیپوماتیک برای شما بهتر است ؟

به نظر شما دوستان دوران نقاهت جراحی لیپوماتیک چقدر است ؟

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار