کد خبر: ۲۲۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به سهمیه اقلام تنظیم بازار ویژه هیأت‌های مذهبی گفت: ۶ هزار تن برنج و ۲ هزار تن شکر و ۸۷۰ تن گوشت قرمز بین هیات‌های مذهبی تهران توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جبرئیل برادری، رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در مورد تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه محرم برای هیأت‌های مذهبی گفت: این کالاها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.

وی افزود: این اقلام به هیأت‌های مذهبی با معرفی نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد جهت اقامه عزای سید الشهدا (ع) عرضه می‌شود.

برادری بیان کرد: این اقلام شامل ۸۷۰ تن گوشت قرمز، ۶ هزار تن برنج و ۲ هزار تن شکر است.

وی با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیأت‌های مذهبی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها با معرفی نامه امور مساجد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه‌های تهرانپارس و هشت شهریور برای دریافت گوشت قرمز منجمد و مباشرین سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیأت‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداشته باشیم.

برادری یادآور شد: رمز ماندگاری اسلام محرم و صفر است و همه ما وظیفه داریم در حد توان و امکان خود نسبت به برگزاری مجالس سیدالشهدا (ع) کمک و یاری به هیأت‌های مذهبی داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار