کد خبر: ۲۲۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مرداد) با ۱۹ ‌هزار و ۷۶۰ واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و ۹۹۳ هزار واحد ایستاد.

شاخص بورس سبزپوش به استقبال تعطیلات رفت

شاخص هم‌وزن با ۶ هزار و ۷۶۶ واحد افزایش به ۷۰۵ هزار و ۹۲۸ واحد و شاخص قیمت با سه هزار و ۸۵۷ واحد رشد به ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از ۹ میلیارد و ۷۴۴ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۵ هزار و ۳۴۷ میلیارد ریال معامله شد.

پالایش نفت اصفهان (شپنا) با ۲ هزار و ۱۱۷ واحد، نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با ۲ هزار و ۶۵ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با یک هزار و ۶۳۲ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با یک هزار و ۲۷۰ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۱۸۷ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۹۰۴ واحد و پتروشیمی نوری (نوری) با ۸۰۸ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل؛ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با ۴۵۲ واحد، داروپخش (وپخش) با ۳۵۱ واحد، بانک پاسارگاد (وپارس) با ۱۵۴ واحد، گروه صنعتی ملی (وملی) با ۷۱ واحد و بورس کالای ایران (کالا) با ۴۹ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، گروه مالی شهر (شهر)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، بهساز کاشانه تهران (ثبهساز)، سایپا (خساپا)، پالایش نفت بندرعباس (شبندر)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) و بانک ملت (وملت) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۷۵۸ میلیون و ۹۴۴ هزار برگه سهم به ارزش ۲ هزار و ۹۰۴ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز در امروز بیش از ۲۳۵ واحد افزایش داشت و به ۲۶ هزار و ۲۵۶ واحد رسید. در این بازار بیش از پنج میلیارد و ۳۴۱ میلیون برگه سهم و اوراق مالی داد و ستد شد.

گروه انتخاب آرمان الکترونیک (انتخاب)، ایران‌خودرو دیزل (خاور)، بانک دی (دی)، پالایش نفت لاوان (شاوان)، پویا زرکان آق دره (فزر)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات (وسپهر) تأثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند.

در مقابل، شرکت آهن و فولاد ارفع (ارفع)، سیمان ساوه (ساوه)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، توزیع داروپخش (دتوزیع)، توکا رنگ فولاد سپاهان (شتوکا)، پتروشیمی مارون (مارون) و شیر پاستوریزه پگاه فارس (غفارس) با تأثیر منفی بر این شاخص همراه بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار