کد خبر: ۲۲۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، قیمت انواع سکه کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس با کاهش ۱۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۲۸۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۲۹ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار امروز در ‌‌صرافی‌ها در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۸۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۸۱ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۳۴۷ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۴۸هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود. قیمت دلار در بازار غیررسمی نسبت به روز گذشته افت ۲۰۰ تومانی داشته است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز‌ با افت ۱۸۵ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان دادوستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۱۱۰ هزار تومانی نیز به قیمت ۲۷ میلیون و ۸۴۴ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد. ‌بررسی بازار سکه نشان می دهد، کاهش قیمت در این بازار منجر به خالی شدن حباب سکه شده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۱۰۹ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی‌ با کاهش ۳۷ صدم درصد، ۱۹۱۵ دلار معامله شد.

‌پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار