کد خبر: ۲۲۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
خبر ورزشی نوشت: تاریخ برگزاری دیدارهای تیم استقلال این وضعیت را پیش روی هواداران این تیم قرار داده که شاید به این زودی ها نتوانند مسابقات تیم محبوبشان را ببینند و به روزهای پس از پایان فصل گذشته برمی‌گردند.

از آخرین دیدار تیم استقلال در لیگ برتر (ششم شهریور روبروی استقلال خوزستان) نزدیک به ۲۰ روز می‌گذرد ولی هنوز با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر (به مناسبت اردوهای تیم ملی و لغو دیدار تیم استقلال مقابل هوادار به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش این تیم در اردوهای ملی) به نظر می‌رسد به شکل غیر رسمی فصل بیست و سوم لیگ برتر برای استقلال هنوز شروع نشده تمام شد!

وقفه طولانی مدت به دلیل فیفا دی و سپس حضور تعدادی بازیکن در اردوی تیم امید و ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانگژو این تصور را ایجاد می‌کند که تیم استقلال حالا حالاها به مسابقات لیگ برتر برنگردد.

با توجه به قول و قرارهای جواد نکونام با غلامرضا عنایتی (سرمربی تیم فوتبال امید) باید دید شرایط پیش رو برای تیم استقلال به چه ترتیب خواهد بود. چرا که شاید نکونام باز هم رضایت نداشته باشد در نبود بازیکنانش رقابت‌های لیگ برتر را ادامه بدهد.

در چنین شرایطی وقفه به وجود آمده در برگزاری بازی‌های استقلال باز هم طولانی‌تر خواهد شد و این احتمال به وجود می‌آید که شاید دیدار دربی بین استقلال و پرسپولیس به جای مهر ماه در آبان و یا حتی آذر ماه برگزار شود.

257 251

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار