کد خبر: ۲۲۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن اعلام آماده باش به دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در خصوص احتمال طغیان رودخانه ها در نیمه شمالی و شرقی استان هشدار داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز دوشنبه تا اواخر وقت چهارشنبه پنجم مهرماه شاهد وقوع رگبار باران، رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید موقتی و همچنین طغیان رودخانه ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه وقوع سامانه مورد انتظار برای نیمه‌شمالی به‌ویژه ارتفاعات شمالی و شمال شرقی استان تهران پیش بینی شده است، گفت: طبق این پیش بینی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب وجود دارد که در این خصوص به ساکنان مناطق مذکور هشدار می‌دهیم که از اتراق، تردد و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه بر اساس هشدار هواشناسی وزش باد شدید موقتی در این مناطق پیش بینی شده است عنوان داشت: توصیه اکید مدیریت بحران به کوهنوردان احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، عدم استقرار افراد در مناطق مرتفع و ایمن سازی داربست‌ها و ساختمان‌های بلند و بناهای نیمه کاره است.

وی در ادامه از ابلاغ هشدار زرد به همه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان خبر داد و بیان داشت: تمامی دستگاه‌ها در آماده باش کامل خواهند بود.

منبع: مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار