کد خبر: ۲۲۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
محله ستارخان یکی از پرتقاضاترین محله‌های شمال غربی تهران برای خرید آپارتمان است؛ دسترسی مناسب و تنوع در قیمت از دلایل این جذابیت نزد خریداران محسوب می‌شود. اما کف و سقف قیمت خرید آپارتمان در محله ستارخان در چه حدودی قرار دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، ستارخان یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شمال غرب تهران جزو منطقه دو تهران محسوب می‌شود. این محله راه‌های ارتباطی زیادی به مرکز و غرب پایتخت دارد. ستارخان از سه ریزمحله به نام‌های دریان‌نو، شهرآرا و تهران ویلا تشکیل شده است و در مجموع متقاضیان بالایی برای خرید خانه در این محله وجود دارد.

از دلایل این محبوبیت می‌توان به مواردی نظیر رعایت اصول شهرسازی، راه ارتباطی مرکز تهران به غرب آن و آسان بودن رفت‌وآمد، خلوت بودن بعضی از محدوده‌ها مثل دریان نو، وجود بازار مفید  در این محله که نیازهای ساکنین را برطرف می‌کند، دسترسی آسان به مراکز اداری و تجاری مرکز شهر و وجود دو پمپ‌بنزین در نزدیکی ستارخان، پمپ بنزین شهرآرا و پترو صدف جایگاه 248 اشاره کرد. حالا با این شرایط باید دید قیمت خرید آپارتمان در محله ستارخان در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

قیمت آپارتمان در ستارخان

آگهی‌های آپارتمان محله ستارخان نشان می‌دهد خانه‌های این منطقه از طیف قیمتی و متراژ متنوعی برخودار هستند. قیمت آپارتمان در این محدوده از کف متری 50 میلیون تومان شروع می‌شود و تا سقف متری 150 میلیون تومان می‌رسد.

خانه در ستارخان

دسترسی محله ستارخان

ستارخان از لحاظ دسترسی به وسایل نقلیه عمومی در موقعیت خوبی قرار دارد و ایستگاه‌های مترو صادقیه، شادمان، توحید و طرشت نزدیک این محله قرار گرفته‌اند.

همچنین خطوط اتوبوس، بی‌آرتی و تاکسی‌های پل یادگار امام و ستارخان رفت و آمد ساکنان این محله آسان می‌کنند. از سوی دیگر ستارخان در محدوده طرح ترافیک واقع نشده و همین مسئله باعث می‌شود دسترسی به آن با اتومبیل شخصی نیز چندان مشکل نباشد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن بخوانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار