کد خبر: ۲۲۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
بعد از شناسایی متهم، پرونده وارد فاز عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق حاشیه تهران دستگیر و بیش از ۳۰ هزار قلم انواع دارو کمیاب از محل دستگیری وی کشف شد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت مدیر یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به فروش داروهای کم‌یاب و غیرمجاز تاریخ مصرف گذشته از طریق این صفحه کرده بود، خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با فروشندگان غیرمجاز دارو در فضای مجازی طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ، یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۸۰ هزار دنبال کننده که اقدام به فروش انواع داروی نایاب و کمیاب کرده بود، مورد مشاهده قرار گرفت. در همین راستا نیز افسران سایبری پلیس فتای پایتخت اقدامات ویژه خود را در این خصوص آغاز کردند و پس از تحقیقات فنی و پلیسی موفق شدند رد پای مجرم را در فضای مجازی به دست بیاورند.
 
وی خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی متهم، پرونده وارد فاز عملیاتی شد و پس از تشریفات قضایی مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق حاشیه تهران دستگیر و بیش از ۳۰ هزار قلم انواع داروی کمیاب از محل دستگیری وی کشف شد.
 
رئیس پلیس فتای پایتخت با اشاره به اینکه داروهای کشف شده به هیچ عنوان قابلیت استفاده نداشته و تاریخ مصرفشان حدود پنج سال پیش به پایان رسیده بود، گفت: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا به فروش داروهای غیرقابل استفاده که از تاریخ انقضای آنها بیش از پنج سال گذشته بود تحت عنوان داروی کمیاب و نایاب اعتراف کرد. او این داروها را با قیمتی بالا به بیماران فروخته بود.
 
معظمی گودرزی ادامه داد:‌ برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
 
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ همچنین تاکید کرد که خرید و فروش محصولات دارویی در فضای‌ مجازی ممنوع است و با توجه به اینکه امکان ارائه داروهای تقلبی و تاریخ گذشته در فضای مجازی متصور است، لازم است که شهروندان هرگونه دارو و موادبهداشتی را از داروخانه‌ها یا مراکز بهداشت تهیه و خریداری کنند.
برچسب ها: دارو ، دستگیری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار