کد خبر: ۲۲۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی میوه های تابستانه و پاییز در کنار یکدیگر، بازار هیچ گونه نوسان قیمتی ندارد.

آقای اسداله کارگر گفت: با توجه به فراوانی بار و ازدیاد عرضه، نوسانی در بازار میوه وصیفی نداریم.

او قیمت هرکیلو نارنگی تخم ژاپنی را ۳۵ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو نارنگی انشو ۲۵ هزارتومان، لیموشیرین ۳۵ تا ۴۰ هزارتومان، انار ۵۰ هزارتومان، کیوی ۳۵ تا ۴۰ هزارتومان، سیب لبنانی ۱۰ تا ۴۰ هزارتومان، سیب ۲ رنگ دماوند ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان و سیب گلاب ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان است‌.

کارگر ادامه داد: اکنون هرکیلو خیار بوته ای با نرخ ۳۰ هزارتومان، خیار گلخانه ۲۵ هزارتومان، شلیل شمس ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان، گلابی بیروتی ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۴۵ هزارتومان، هلو ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان و شلیل شبرنگ ۲۵ تا ۵۰ هزارتومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هرکیلو هندوانه ۳ تا ۷ هزارتومان، جانا ۴ تا ۱۲ هزارتومان، خربزه ۵ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۴ تا ۱۲ هزارتومان اعلام کرد.

کارگر قیمت هرکیلو موز آمریکای جنوبی را ۶۰ هزارتومان و موز هندی ۴۵ تا ۵۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: برآوردها حاکی از آن است که قیمت موز در هفته های آتی کاهش یابد.

او گفت: با توجه به عرضه میوه های تابستانه و پاییز در کنار یکدیگر، بازار میوه در آستانه عید مبعث آرام است و هیچ گونه نوسان قیمتی ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار