کد خبر: ۲۲۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
امروز سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برند اپل تغییرات اندکی داشت و در سایر برندهای پر طرفدار ثابت ماند.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲، ثبات قیمت گوشی‌های موبایل، به جز بعضی مدل‌های اپل که تغییر جزئی داشتند، در سایر برندهای پرطرفدار ادامه یافت.

قیمت گوشی موبایل

ثبات قیمت گوشی‌های موبایل

در برند پرطرفدار اپل، به جز قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی که در همان سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۱ هزار تومان ثابت ماند، در مدل آیفون۱۳ پرومکس، قیمت با افزایشی به سطح ۶۹ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان رسید. قیمت آیفون ۱۴ پرومکس نیز ۱ میلیون تومان گرانتر شد و به سطح ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، ثبات قیمت ادامه یافت، بر این اساس، مدل S22 ultra در همان سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و مدل S23 ultra، در سطح ۴۸ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان ثابت ماندند. در سری اقتصادی این گروه، مدل A54، با اندکی کاهش، به سطح ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت مدل A34 بدون تغییر در همان سطح ۱۰ میلیون و ۷۰ هزار تومان متوقف شد.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی مدل xiaomi Mi 11 ultra در همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و مدل Redmi Note 12 pro، نیز در سطح ۱۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان بدون تغییر باقی ماندند.

در گروه ناتینگفون، قیمت Nothing phone 1 در سطح ۱۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان و‌ قیمت مدل Nothing phone 2 در سطح ۳۹ میلیون تومان ،همچنان ثابت باقی ماندند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار