کد خبر: ۲۲۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری فردی که پس از فوت پدرش، از اعلام مرگ وی به ثبت‌احوال خودداری کرده و جسد را به بیایان‌های پرند منتقل کرده بود، خبر داد و گفت: قصد این فرد جلوگیری از قطع شدن حقوق بازنشستگی پدرش بود.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سرهنگ علی زنگنه در تشریج جزئیات این خبر گفت‌:به دنبال کسب خبری مبنی بر قتل یا فوت یک مرد سالخورده در یکی از محلات شهر پرند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت و آنان در تحقیقات گسترده خود به پسر جوان این مرد سالخورده مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

مشاجره راننده تاکسی با یک دختر ۲۰ ساله منجر به قتل شد

وی با بیان اینکه این فرد در نهایت لب به اعتراف بازکرد، گفت: متهم در بازجویی‌ها گفت که حدود 10 روز پیش پدرش به دلیل بیماری در منزل فوت کرده بود و برای اینکه حقوق بازنشستگی پدرش قطع نشود، از اعلام موضوع به ثبت احوال خودداری کرده و پس از دو روز، جسد پدرش را  در نیمه‌های شب، به بیابان های اطراف شهر پرند منتقل و در آنجا دفن کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان گفت: در این راستا پرونده‌ای برای این فرد تشکیل شده و تحقیقات در خصوص کشف زوایای پنهان پرونده و کشف جسد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار