کد خبر: ۲۲۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
قیمت انواع سکه در جریان معاملات امروز بازار ارز و سکه کاهش یافت.

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۴۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۳۲۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۷۱ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۰ هزار و ۹۱۷ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۳۴۱ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۳۳۷ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۵۳ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا ‌

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز به نرخ ۲۵ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افت ۱۴۰ هزار تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۲۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز ۱۰ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۴۱ صدم درصد، ۱۹۸۴ دلار قیمت‌گذاری شد.

پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار