کد خبر: ۲۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
نمایش تصویری غیر واقعی و توهین آمیز از ایران در سریال ترکیه ای «من فرح هستم» اعتراض مخاطبان ایرانی آن را به دنبال داشته و حتی پای برخی عوامل ایرانی این سریال را نیز به میان کشیده است.

ماجرای توهین به ایران در سریال ترکیه ای «من فرح هستم» + فیلم

توهین سریال تُرکی "من فرح هستم" به شهر تبریز عصبانیت ایرانی‌ها در فضای مجازی را در پی داشته است.

در فصل دوم سریال «من فرح هستم»، بخش هایی از داستان در ایران می گذرد اما تصویر غیر واقعی ای از ایران و مردمش در آن به نمایش درآمده که داد مخاطبان ایرانی سریال را درآورده است.

با آنکه داستان سریال «من فرح هستم» در زمان حال روایت می شود اما در یکی از قسمت های این سریال، تبریز شهری خرابه و شبیه به مناطق جنگ زده به تصویر کشیده شده بود. ایرانی ها نیز افرادی متحجر و متعصب مذهبی نمایش داده شده اند. در یکی از سکانس ها نیز شخصیت ترکی سریال، طاهر که در تبریز به اسارت مردی ایرانی با شمایلی داعشی وار درآمده، در دیالوگی که مقایسه ای با زنان ایرانی به نظر می رسد، تأکید می کند که زن های ترکیه ای هرگز سرشان را پایین نمی اندازند.

بعد از پخش این قسمت، بینندگان ایرانی سریال «من فرح هستم» به صفحات اینستاگرام بازیگران و عوامل این سریال هجوم بردند و از ارائه ی این تصویر توهین آمیز از ایران و مردم آن انتقاد کردند.

در این میان، مرتضی اتابکی، عکاس ایرانی سریال «من فرح هستم» و راستین پاک نهاد، بازیگر کودک ایرانی این سریال ترکیه ای هم از اعتراض بینندگان ایرانی سریال در امان نماندند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار