کد خبر: ۲۳۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
بازار سرمایه پس از هشت روز افزایش، در آخرین روز کاری هفته جاری با ۵۴۵۲ واحد افت مواجه شد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۱۷۱ هزار واحد رسید.

بورس منفی شد

بازار سرمایه پس از هشت روز افزایش، در آخرین روز کاری هفته جاری با ۵۴۵۲ واحد افت مواجه شد و شاخص کل به رقم دو میلیون و ۱۷۱ هزار واحد رسید.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از آنکه هشت روز کاری متوالی رشد را از یکشنبه هفته گذشته پشت سر گذاشته بود، امروز ۵۴۵۲ واحد کاهش پیدا کرد و در پایان معاملات، شاخص کل در عدد دو میلیون و ۱۷۱ هزار و ۵۱ واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن نیز با کاهش ۲۷۱ واحد مواجه شد و به ۷۴۷ هزار و ۲۹۹ واحد رسید.

چهارشنبه تعداد ۳۹۹ هزار ۸۶۴ فقره معامله به ارزش ۷۲۵۳ میلیارد تومان در بازار بورس انجام شد.

بورس منفی شدنقشه بازار  بورس ـ چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

فولاد، اخابر، فملی و وبملت به ترتیب بیشترین تاثیر منفی و شتران بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند. همچنین ثشاهد از نمادهای پرتراکنش مثبت امروز بازار بود؛ در حالی که خگستر، شستا و فولاد به عنوان دیگر نمادهای پرتراکنش، منفی شدند.

امروز شاخص کل فرابورس ایران نیز ۱۷ واحد کاهش پیدا کرد و به ۲۶ هزار و ۱۹۶ واحد رسید. بیش از ۲۳۳ هزار معامله در فرابورس به ارزش ۳۵۶۷ میلیارد تومان انجام شد.

نمادهای وسپهر و بپاس نمادهای مثبت تاثیرگذار بودند. همچنین هرمز و خاور از جمله نمادهای منفی تاثیرگذار در فرابورس بودند. کمرجان، فصبا، وسپهر و خاور نیز از نمادهای پرتراکنش فرابورس بودند که کمرجان و وسپهر مثبت و دو نماد دیگر منفی به کار خود پایان دادند.

بررسی نمودار شاخص نشان می‌دهد پس از آنکه بازار بورس در اردیبهشت امسال روی قله ۲.۵ میلیون واحد قرار گرفته روند کاهشی داشته اما در حال حاضر با ۲ میلیون و ۱۷۶ هزار واحد به بالاترین میزان خود طی حدود پنج ماه اخیر قرار گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار