کد خبر: ۲۳۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
بحران روسیه و اوکراین،جنگ خاورمیانه ، بازارهای سهام بی‌ثبات، بر مجموع ثروت ثروتمندترین افراد جهان تاثیر گذاشته است.

پولدارترین جوان ایرانی

بحران روسیه و اوکراین،جنگ خاورمیانه ، بازارهای سهام بی‌ثبات، بر مجموع ثروت ثروتمندترین افراد جهان تاثیر گذاشته است.

قطعا همه ما تاکنون نام تعداد زیادی از ثروتمندترین افراد جهان را شنیده‌ایم؛ اما شاید اسم معروف‌ترین و ثروتمندترین جوان ایرانی، برای شما جالب باشد.در دنیایی که به طور سنتی از رهبران کسب‌وکار باتجربه‌تر و مسن‌تر شکل گرفته، ظهور جوانان ثروتمند نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در شرایط فعلی است. توانایی آنها در به چالش کشیدن صنایع، انطباق با بازارهای به سرعت در حال تغییر، و استفاده از فرصت‌ها، آنها را در جایگاه‌های برتر جهانی ارتقا داده است.
اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ثروتمندترین جوان ایرانی چه کسی هست و چه مقدار ثروت دارد،
در فهرست میلیاردرهای جوان ایرانی یک نام خاص و شناخته شده است. او یک تریدر معروف ایرانی ساکن انگلستان است.
فرزاد وجیهی متولد 1988 میلادی یک کارآفرین ، سرمایه گذار و یک تریدر ایرانی ساکن انگلستان میباشد.
فرزاد وجیهی جوان ثروتمند ایرانی دارای مدرک آکادمیک ،لیسانس مدیریت بازرگانی و دکترای علوم اقتصاد،فعالیتش را از معاملات خودرو که شغل خانوادگی شان بود ، آغاز کرده و سپس وارد بازار های مالی شد. ثروت این جوان ایرانی بالغ بر سه نیم میلیارد دلار تخمین زده شده است.
فرزاد بین سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ در بازار های داخلی طلا ، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده ای داشت،اتاق های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری های کلانی کرد و به یکی از بزرگترین تریدرها در بازار طلا شد سودهای خوبی کسب می کرد و حتی در صنف طلا به عنوان کارآفرین برتر در ایران معرفی شد و لوح تقدیر دریافت کردند.
وی سپس از ایران راهی ، استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است. در1386 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری 10 ساله به نام آرون است .

نام:
ایمیل:
* نظر: