کد خبر: ۲۳۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور با تأکید بر اینکه هیچ محدودیت واگذاری پرسپولیس و استقلال نداریم، گفت: اگر خبرنگاران اجازه دهند و حاشیه‌سازی نکنند، پیش از پایان پایان دولت سیزدهم واگذاری‌ها انجام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور در پاسخ به این سوال که چرا برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به افراد حقیقی بر خلاف باشگاه‌های مطرح دنیا مقاومت می‌شود، گفت: هیچ مقاومتی نیست و مزایده عمومی اعلام شده و هرکسی فکر می‌کند که اهلیت، صلاحیت و توان مالی اداره این دو باشگاه را دارد می‌تواند شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

جای پرسپولیس در رده پنجم جدول نیست

من با اتفاقات 10 سال گذشته کاری ندارم که چه افراد حقیقی‌ای شرکت کردند و واگذاری‌ها با موفقیت انجام نشد ولی در حال حاضر مزایده عمومی صورت گرفته و همه مردم حتی پیشکسوتان و همه شخصیت‌ها چه حقیقی و چه حقوقی می‌توانند شرکت کنند.

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه چرا واگذاری این دو باشگاه طولانی شده است و آیا تا پایان این دولت بالاخره واگذار خواهد شد؟ تصریح کرد: اگر خبرنگاران حاشیه ایجاد نکنند قطعاً پیش از پایان دولت سیزدهم اقدامات واگذاری 51 درصد سهام انجام خواهد شد.

استاندار زنجان هم که گویا مخالف چنین واگذاری‌هایی به افراد حقیقی بود در میان صحبت‌های رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: افراد حقیقی معلوم نیست پس از واگذاری، چگونه شرکت و سازمان واگذارشده را به زمین بزنند. هرجا به فرد واگذار شده با مشکلات زیادی مواجه شدیم. در همین استان زنجان در ایران ترانسفو و یا روغن نباتی جهان به فرد حقیقی واگذاری صورت گرفت و پیامدهای آن را نیز دیدیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه چرا قبل از واگذاری به افراد حقیقی، صلاحیت افراد توسط نهادهای امنیتی بررسی نمی‌شود، گفت: اگر فرد حقیقی بخرد و مجموعه را به زمین بزند، معلوم نیست چه مصیبتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار