کد خبر: ۲۳۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
باشگاه استقلال می‌خواهد از پرسپولیس شکایت جدیدی برای کسر امتیاز از این تیم داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، شکایت باشگاه‌ها از یکدیگر و انتظار کسر امتیاز موضوعی است که از این فصل باتوجه به آئین‌نامه جدید نقل‌وانتقالاتی باب شده و تا به امروز چهار امتیاز از سپاهان و یک امتیاز از پرسپولیس کسر شده است. در همین راستا پرسپولیسی‌ها از استقلال شکایت داشتند و معتقد بودند باید از این تیم هم کسر امتیاز صورت گیرد که هنوز این اتفاق نیفتاده و آبی‌ها معتقدند آن‌ها تخلفی نکرده‌اند که چنین اتفاقی رخ دهد.

اما ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید استقلال نه تنها بابت عدم کسر امتیاز از خود مطمئن است، بلکه می‌خواهد با شکایت مجدد از سرخ‌ها دوباره از این تیم امتیاز کسر شود. آبی‌ها دلیل کسر امتیاز مجدد را تخلفات رقیب در بحث هوادار متمول می‌دانند و مدعی هستند از این تیم شکایت خواهند کرد.

فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال در گفت و گوی تلویزیونی خود، با اشاره به این موضوع گفته است: "از باشگاه پرسپولیس، به هیچ عنوان، به دلیل عدول از سقف قرارداد، امتیازی کم نشده و تازه قرار است با شکایت باشگاه استقلال در این باره رسیدگی شود. کسر یک امتیاز به خاطر مشکل کوچک مالیاتی آقای گولیسانی بوده و با توجه به اقرار‌های صریح آقایان درویش، بیرانوند، خبیری و استوری گولسیانی، اثبات می‌شود که هوادار متمولی وجود داشته و به باشگاه پرسپولیس کمک مالی شده است. باید علاوه بر کسر امتیاز، قرارداد‌های بازیکنان پرسپولیس، اصلاح شود. "

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار