کد خبر: ۲۳۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
قیمت طلا و انواع سکه در معاملات امروز ۱۶ دی، نسبت به روز معاملاتی گذشته کاهش یافت.

به گزارش فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۹۲۹ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۳۵۸ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۳۴ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۸ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۹ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۳۸۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک دو هفته گذشته کاهشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار با کاهش روبرو شد.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با افت ۲۰۵ هزار تومانی به نرخ ۲۶ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش ۳۵۳ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی به نرخ ۱۶ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۵۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با افزایش ۶ صدم درصدی، ۲۰۴۵ دلار است.

برچسب ها: قیمت دلار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار