کد خبر: ۲۳۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
سازمان هواشناسی اعلام کرد:
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از امروز و آغاز بارش برف و باران و کاهش دما در ۲۳ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: از اواخر امروز با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی و شرقی و کردستان، بارش برف و باران و وزش باد روی می‌دهد. فردا هم با تقویت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در سواحل شرقی دریای خزر، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز بارش برف، باران، وزش باد شدید و کولاک برف در ارتفاعات پیش‌بینی شد.

بر اساس این گزارش از امروز تا شنبه نیز اردبیل، گیلان، مازندران، گیلان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین و شمال استانهای تهران، البرز، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان، خوزستان، چهارمحال بختیاری، همدان، لرستان و قم به علت بارش باران در نواحی سردسیر و مرتفع بارش برف، وزش باد شدید موقت در نواحی کوهستانی کولاک برف، کاهش نسبی دما و در مناطق گرمسیر رعد و برق برای کشاورزان این استان ها هشدار سطح زرد صادر شد.

جمعه در مناطقی از جنوب غرب، غرب، بخش‌هایی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شنبه هفته آینده در شمال غرب و غرب بارش و وزش باد شدید موقتی ادامه خواهد داشت.

امروز در مناطق شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز،‌ شمال غرب، چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از غرب، شرق جنوب شرق در برخی ساعات افزایش سرعت با و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک روی می‌دهد. همچنین این شرایط جمعه برای اکثر مناطق انتظار می‌رود.

امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل، افزایش محسوس دما و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در این مناطق کاهش محسوس دما روی می‌دهد. تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار