کد خبر: ۲۳۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
گوشی جدید ویوو با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رم ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. قیمت گوشی ویوو Y100 جی‌تی مانند بقیه‌ی سری ویوو Y100 چندان گران نخواهد بود و در محدوده‌ی ۲۰۰ دلار قرار خواهد گرفت.

یک گوشی جدید ویوو از سری Y100 با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۲۰۰ و رم ۱۲ گیگابایتی به‌زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش زومیت به نقل از The Tech Outlook، یک گوشی جدید ویوو در دیتابیس Google Play Console ظاهر شده است که Y100 جی‌تی نام دارد. این گوشی جدید از سری Vivo Y100 خواهد بود که شامل ویوو Y100i، ویوو Y100 و Y100i Power است که سال گذشته معرفی شدند.

در دیتابیس Google Play Console، گوشی ویوو Y100 جی‌تی دارای شماره مدل PD2314 است. رندر همراه این گوشی، صفحه‌نمایش منحنی را نشان می‌دهد که دارای حاشیه‌های باریک و یک پانچ‌هول برای دوربین سلفی است. وضوح صفحه‌نمایش ۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل و تراکم صفحه‌نمایش ۴۸۰ پیکسل‌براینچ خواهد بود.

طبق لیست، به نظر می‌رسد گوشی ویوو Y100 جی‌تی مجهز به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۲۰۰ هشت هسته‌ای است. این پردازنده، گرافیک Mali-G610 دارد. گوشی جدید ویوو با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رم ۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.
بقیه‌ی جزئیات Vivo Y100 GT همچنان یک راز باقی مانده است. قیمت گوشی ویوو Y100 جی‌تی مانند بقیه‌ی سری ویوو Y100 چندان گران نخواهد بود و در محدوده‌ی ۲۰۰ دلار قرار خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار