کد خبر: ۲۳۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
ارتش پاکستان تاکید کرد: حداکثر اقداماتی برای جلوگیری از تلفات جانبی اتخاذ شده است و در عین حال خواستار گفتگو و همکاری جهت حل‌وفصل مسائل میان ایران و پاکستان این دو کشور برادر هستیم.
ارتش پاکستان روز پنجشنبه ضمن اشاره به روابط برادری ایران و پاکستان و تاکید بر گفتگو و همکاری درخصوص مسئله تروریسم، خبر داد حملاتی را علیه گروه‌های «ارتش آزادی‌بخش بلوچستان» و «جبهه آزادی‌بخش بلوچستان» انجام داده است.
 
به گزارش ایسنا، ارتش پاکستان تاکید کرد: حداکثر اقداماتی برای جلوگیری از تلفات جانبی اتخاذ شده است و در عین حال خواستار گفتگو و همکاری جهت حل‌وفصل مسائل میان ایران و پاکستان این دو کشور برادر هستیم.
 
ساعاتی پیش، وزارت امور خارجه پاکستان ضمن تاکید بر همکاری مشترک با ایران درخصوص مبارزه با تروریسم، مدعی شد این کشور یک سری «حملات دقیق علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در داخل ایران» انجام داده که در نتیجه آن تعدادی از «تروریست‌ها» کشته شدند.
 
وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد: پاکستان تماما به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام می‌گذارد و هدف از این اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی پاکستان بود که اهمیت بالایی دارد و نمی‌توان آن را به خطر انداخت.
برچسب ها: ارتش پاکستان ، ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار